Найдорожчим в управлінні активом стає репутація, – зустріч Спільноти з Яриною Ключковською

28 Жов 2013

Якою має бути ефективна комунікація у бізнес, – експерт зв’язків із громадськістю та корпоративних комунікацій Ярина Ключковська 25 жовтня провела для учасників Спільноти LvBS майстер-клас на тему «Не треба піаритись!».

За словами експерта, найбільш дорогим і важким в управлінні активом стає репутація, яка формується з того, що ми говоримо, що робимо і що інші говорять про вас.

На думку Ярини Ключковської, сьогодні організації та компанії забувають, що люди просто хочуть спілкуватися, натомість використовують нав’язливі і часто неефективні форми комунікації: «У будь-якій комунікації потрібна історія з трьома елементами – герой,  перешкода  і винагорода», – вважає Ярина.  На прикладі успішних бізнес-кейсів експерт розглянула з учасниками Спільноти LvBS як правильно формувати та розповідати «історії», замість нудних прес-релізів, і, відповідно, ефективно формувати комунікацію як всередині компанії, так і на зовні.

На майстер-класі Ярина Ключковська також розповіла про такі поняття як репутацію, бренд, рекламу, піар.

«Будьте дивовижними! Будьте всюди! Будьте справжніми!», – підсумувала майстер-клас Ярина Ключковська, цитуючи Джейсона Калаканіса. Ці три речі, на її думку, є заповітом комунікації: «Коли керівники бізнесу почнуть думати про піар не як про бізнес-процес, а як про спілкування – тоді комунікація буде ефективною», – підсумувала експерт.

{album_38}