Провідний бізнес-мислитель світу шукає серед українців наступного Стіва Джобса та Лі Куан Ю

21 Кві 2015

«Христос Воскрес і Україна Воскресне, бо ми будемо працювати наполегливо, і ніхто не зможе нас стримати на шляху до нашої мрії!», – провідний бізнес-мислитель світу Адріан Сливоцький присвятив навчальний курс «Місія нездійсненна?» у Львівській бізнес-школі УКУ українським воякам.

У своїй заключній промові він зазначив: «Я ніколи не служив у війську, тому не зможу збагнути наскільки важко зараз військовим на Сході України, але я точно знаю для чого вони борються. Вони борються за Україну майбутнього. Якою вона буде – залежить виключно від нас, від нашої наполегливості, нашої місії, цінностей, нашої праці у сфері створення нових динамічних моделей та привабливих брендів для наших компаній і нашої країни. Бренд України позитивно еволюціонував за останні 10-ліття, а що буде далі залежить від нас: як ми будемо творити компанії не тільки на ринку України, а й на ринках світу. Я шукаю серед вас наступного Стіва Джобса, Джефа Бізоса, Ларі Пейджа, бо ми потребуємо такого рівня людей. Я шукаю тут наступного Лі Куан Ю, який за три десятиліття перетворив Сінгапур на 5-ти мільйонну місто-державу, що стала взірцем для всього світу і яка працює на корить громадян.  Нам потрібні герої-творці, які своїм тонким, прагматичним мисленням і сфокусованими діями, можуть змінити стан речей. Герої, які охоплені глибокою і непохитної вірою».

Учасниками програми від Адріана Сливоцького стали близько 100 управлінців та власників бізнесу з усієї України.

Нова, розроблена спеціально для України, програма «Місія нездійсненна?» включає 7 блоків: Міграція цінності (Value migration), Бізнес-моделювання (Business design), Зіткнення чотирьох індустрій (Four chain world), Попит (Demand), Бренд (Brand), Запуск (Launch), Розшифрування клієнтів (Customer cryptography). Після трьох днів безпосередньої роботи з Адріаном Сливоцьким у аудиторії, учасники переходять до дистанційного 12-ти тижневого навчання, виконуючи завдання та опрацьовуючи рекомендовану літературу від автора курсу. На закінчення курсу вони матимуть можливість підбити підсумки навчання (follow-up) із Адріаном Сливоцьким.

Довідка

Адріан Сливоцький – член Дорадчої ради LvBS, один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, партнер компанії Oliver Wyman, двічі входив до п’ятдесяти світових бізнес-мислителів, а також у топ 25 бізнес-консультантів. Адріан Сливоцький є автором багатьох новаторських книг-бестселерів, таких як «Зона прибутку» (The Profit Zone), про які журнал Business Week зауважив, що «рідко-коли – якщо взагалі коли-небудь – експерти настільки майстерно аналізували стратегії керівників, що вдавалося створити уроки, на яких може навчатися будь хто». Він опублікував багато праць, в т.ч. статті у газеті Wall Street Journal і журналі Harvard Business Review, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічному форумі у м. Давосі, на конференції керівництва Microsoft, на форумі керівників журналу Forbes і конференції керівництва журналу Fortune.

Нещодавно Адріан Сливоцький видав свій черговий бестселлер «Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It». Українською мовою книгу видала Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) під заголовком «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців».

 Більше фото з курсу