Якщо ви не навчаєте своїх працівників, то не маєте довготермінової стратегії, – Алла Георгіаді

11 Кві 2013

«У компанії вам завжди доводиться балансувати на лінії, коли ви дивитеся на миттєві результати і, водночас, плануєте наперед. Слідкуйте за тим, щоб ваші працівники не лише виконували щоденні завдання, а й мали час на стратегічне планування», таку думку висловила Алла Георгіаді, експерт в галузі організаційного розвитку університету Св.Томаса (США).

9 квітня вона провела у Львівській бізнес-школі УКУ  майстер-клас про те, чому організація повинна допомагати працівникам вчитись, які принципи навчання дорослої аудиторії і як краще навчати людей в організації.
Саме у навчанні працівників Алла Георгіаді бачить створення потенціалу організації. Експерт радить при інвестуванні  у навчання враховувати  особисті зацікавлення кожного, їхні побажання, а також мотивацію вчитись. Це створює додаткову цінність навчання і підвищує лояльність працівників до керівництва.
За словами Алли Георгіаді, чим більша готовність працівника навчатись, тим  вища ефективність навчання і кращі результати його подальшої роботи. «Кожен член компанії повинен усвідомлювати, що засвоєння нових знань  потрібно саме йому, а не комусь іншому, і, що він самостійно приймає рішення  про навчання».
Підсумовуючи, експерт з організаційного розвитку наголосила: «Питання навчання працівників має багато різних аспектів, але головне – це створення сприятливого організаційного клімату, коли кожен розуміє цілі організації, сприймає їх як свої особисті цілі та готовий змінюватись для досягнення цих цілей».