Визначені кращі HR-проекти українських роботодавців

Під час щорічної Премії HR-Бренд Україна 2017, інформаційним партнером якої була Львівська бізнес-школа УКУ, були визначені кращі HR-проекти українських роботодавців. Премію щорічно організовує Міжнародний кадровий портал HeadHunterУкраїна. Цього року було представлено 42 практичні кейси у сфері HR, з яких обрали найбільш успішні у чотирьох головних номінаціях «Столиця», «Регіон», «Україна», «Світ», а також у п’яти спеціальних.

бренд

Більше 300 професіоналів протягом дня обмінювалися досвідом досягнень і помилок, щоб разом відповісти на важливе бізнес-питання: як бути компанією, яку обирають. Ввечері на церемонії були урочисто оголошені імена компаній-переможців.
Переможцями Премії HR-бренд Україна 2017 стали:
У номінації «Україна»:
ІІІ місце розділили Національний Банк України зі світоглядно-реформаторським проектом «Культура мислення» та Альфа-Банк Україна з проектом збалансованого розвитку співробітників «A-more».
На ІІ місці компанія «АЛЛО» з проектом «ДО100%ВІРНІСТЬ – шлях до змін» і важливим меседжем про прозорість.
І місце отримали сучасні підходи до ефективної роботи. Компанія lifecell, «AGILE is the New Black: досвід побудови цільової поведінкової моделі».

У номінації «Регіон»
ІІІ місце – Comfy. Їх проект «КРУТІШІ КРУТІШИХ in STORE» наче нагадує: шлях до кращого сервісу починається з грамотних бізнес-процесів.
ІІ місце, як і минулого року, – ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» і проект «ТЕРЕМНО». Враження зі смаком, або «швидко, смачно, гаряче». Без перебільшення вражаючий приклад регіональної пекарні, як інноваційного, динамічного та комфортного для молоді підприємства, що надихає енергією та ідеями.
І місце, команда game developer-ів Plarium та їх «Кімната високих енергій», в якій тільки з січня по березень втамували інтелектуальний голод та пережили фізико-технічні інсайти більше 10 000 осіб.
У номінації «Столиця» цього року визначили тільки двох переможців.
ІІІ місце отримала компанія «Deloitte Ukraine» і проект, назва якого говорить про ціннісний тренд сама за себе. «Руйнуємо шаблони: від стартапу до виходу на IPO».
ІІ місце у «АХА Страхування» та їх «AXA Innovative HUB». Хакатон, пітчинги, дизайн-мислення – страховий бізнес вже не зможе сприйматися консервативним.
Номінація «Світ»
ІІІ місце посіла міжнародна команда Wargaming Group Ltd., яка поділилися досвідом створення «Центру оцінки та розвитку співробітників Wargaming» та тим, як системний ассессмент за світовими практиками вплинув на ефективність найголовнішого – управління.
ІІ місце – EPAM Україна, «Аналітика Талантів, чи як ми будуємо Data-Driven Рекрутмент». Тут все зрозуміло: підхід «навмання» вже просто необхідно змінювати на підхід «аналізуємо дані».
І місце – фармацевтична корпорація «Юрія-Фарм» і проект «Нова ера керівників «ЮРІЯ-ФАРМ» про те, як навчати сучасних і грамотних управлінців.

Вибором Журі стала компанія Cygnet з проектом «Свідомий вибір» Cygnet.
А вибором Headhunter Україна – компанія Kyivstar з проектом «Workplace – місце для спілкування і роботи!». Цього року з метою популяризації кращих цифрових проектів у «Премії HR-бренд України 2017» створено спеціальну номінацію «Digital в HR». Нагороду Премії за кращий Digital-проект здобула компанія SoftServe: «Digital рішення для підвищення лояльності працівників до компанії». Цю інновацію прокоментувала Марина Маковій, Генеральний директор HeadHunter Україна: «Премія HR-бренд» активно сприяє пошуку дієвих інструментів для вирішення конкретних завдань у сфері управління персоналом, котрі уже сьогодні є актуальними, а також допомагає окреслити і зрозуміти тенденції майбутнього, які лише завтра стануть реальністю. Це дає поштовх народженню нових ідей для формування HR-стратегій компаній на прикладі інноваційних проектів, які були успішно реалізовані в Україні».
Також вперше на Премії, у тандемі з командою «Індекс корпоративної рівності» було впроваджено спецномінацію «Рівні можливості», щоби публічно розпочати важливий діалог з бізнесом про кейси інклюзивного працевлаштування в Україні. Переможцями номінації стали: «Ашан Україна» та «Good Bread from Good People». Останні – з особливою відзнакою «Прорив року».
У спеціальній номінації «SmartToolforSmartPeople» від Стратегічного партнера Премії компанії SmartSolutions свою другу за вечір нагороду здобула компанія SoftServe.Директор HR-провайдера Smart Solutions Тетяна Никитович пояснює свій вибір: «HR– це обов'язково про людей, а тому і інновації повинні бути про людей і саме для людей. Ми за нові технології та digital, а також розвиток в цілому. Особливо тоді, коли це допомагає співробітникам, полегшує і систематизує роботу, відкриває нові можливості, економить час і допомагає займатися важливими та ключовими питаннями, не витрачаючи час на рутину».

Особливі нагороди отримали ще три українські бізнеси: «АрселорМіттал Кривий Ріг» та «ПЛАСТІКС-Україна» – за внесок в розвиток культури HR-брендингу в Україні; та «Нафтогаз України» – за реформування держави як роботодавця.
«Ключова задача Премії –  організувати майданчик для обміну досвідом та обговорення найбільш успішних, ефективних практик у роботі з персоналом. Премія є своєрідним річним зрізом того, у що вкладали ресурси роботодавці у 2016-2017 роках. Ми бачимо, що ера технологізації впливає на усі робочі процеси. Компанії готові ділитися власними результатами, як ці digital-інструменти використовують в НR. Також усе більше роботодавців вкладають ресурси і зусилля у розвиток HR –бренду. Цього року немало проектів пов’язано саме із роботою зі студентами та школярами. Компанії залучають не тільки університети, але й території, громади, батьків,  аби утримати талановиту молодь», – коментує основні тренди керівник Премії HR-Бренд Україна Лариса Онипко.

Проекти номінантів оцінювалися за наступними критеріями: актуальність, сучасність використаних методик та бізнес-ефективність.