Продавайте атмосферу та повертайте старих клієнтів - модуль для управлінців LvBS

Керувати відносинами, а не майном, продавати цінності, а не речі, відчувати маркетингові тенденції та потреби споживача - 8-9 квітня учасники програми Ефективне управління малим бізнесом прослухали курс "Маркетинг та продаж" у Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS).

Учасники програми ЕУМБ

«Сьогодні провідні бізнесмени ринку створюють перш за все платформи. Вони керують не стільки майном, скільки відносинами: розвивають культуру споживання продукту та послуг, співпрацюють з тими, хто ще вчора були конкурентами. І ця взаємодія тільки підсилює їхній бізнес. Антимонопольні комітети та конкуренція залишаються у минулому. Те, чого варто навчитися перш за все - це дивитися на світ «широко», без шаблонів. Ось у чому полягає маркетинг», – генеральний директор групи компаній AdvanterGroup, Андрій Длігач, розповів учасникам програми «Ефективне управління малим бізнесом» про тонкощі ефективного маркетингу. Разом з викладачем учасники розглянули реальні приклади успішних та «провальних» маркетингових моделей. 


Курс "Продаж" провів Олесь Піщак, який спростував стереотипи про те, що вигідніше шукати нових клієнтів: «Повернення старих клієнтів – не менш вигідне. Зокрема тому, що Вам не потрібно інвестувати у їхнє залучення: такий клієнт вже знає ваш продукт. Якщо клієнт став «колишнім», то це означає, що колись ви просто зробили помилку у комунікації. Виправляйте помилки, повертайте клієнтів,» – Порадив учасникам ‪#‎ЕУМБ‬ один з провідних sales-експертів в Україні. 

В рамках модуля учасники також зустрілися з головою ради директорів холдингу емоцій Fest Lokal Андрієм Худо. Він поділився досвідом зі залучення клієнтів: «Cтворюйте атмосферу. Таку, щоб клієнти хотіли повертатись до неї. І вони повертатимуться. Атмосферний продукт наділений особливою цінністю.»