Культуру організацій і мистецтво комунікацій в рамках організації та за її межами вивчали учасниціпрограми MA in Human Resources and Organisation Development з 27 по 20 січня. Три курси, два майстер-класи та 4 дні навчального модуля – коротке резюме п’ятого модулю програми читайте далі.
На курсі «Організаційна культура та лідерство в організації» Наталія Шпот ділилася досвідом про те, як запровадити в компанії здорові стосунки та правильну атмосферу для розвитку кожного працівника.
«Не так важливо, в якій корпоративній культурі ви живете. Важливо, яким працівникам у вас комфортно. Тому, що в результаті – тільки ті і залишаться у компанії. Кожна корпоративна культура притягує тих людей, яким в ній добре. Якщо у вас домінують «зірки», «середнячкам» буде недобре. Якщо ви мотивуєте тільки грішми, – залишаться ті, кому тільки гроші і потрібні», – вважає коуч, консультант з організаційного розвитку в гештальт-підході, бізнес-тренер та викладач LvBS Наталка Шпот.
В рамках курсу відбувся майстер-клас президента на засновника компаній “Промкабель-Електрика” та “Пан-Електро” Ваче Давтяна: «Моє завдання в компанії – берегти щастя. Я ходжу і стежу за тим, щоб усі були щасливі. А щасливі працівники – це люди, які точно знають, яку користь вони приносять».
Курс «Управління комунікаціями в організації» читала координатор міжнародного напрямку Українського кризового медіа центру Анна Гончарик . Вона на власному досвіді довела, що кожен з працівників компанії є генератором контенту, і HR необхідно з цим змиритися. Як приклад навела найвідкритішу, на її думку, організацію у світі – Пентагон. Вона вважає, що саме Пентагон є прикладом відкритої компанії з відмінною комунікацією.
«У кімнаті поруч з прес-службою працюють представники близько 50 видань. Журналісти знають про сенсації навіть швидше, ніж повідомляє про них прес-служба – бачать з виразів облич. Є, звичайно, певні ризики у такій «близькості» з пресою. Але є й переваги – преса завжди може перепитати і уникнути дезінформації. Журналісти знайомі з працівниками Пентагону багато років і їхні стосунки стають ближчими, аніж тільки робочі. А дружні комунікації можуть породжувати чутки. Тому для Пентагону важливо не приховати інформацію, а пересвідчитися, що працівники поінформовані коректно», – Анна Гончарик розповідає учасницям MAinHROD про внутрішні комунікації в організаціях.
Гостею курсу «Управління комунікаціями в організації» стала Тетяна Ситник, керівник відділу В2В та стратегічних досліджень компанії GfK. Її майстер-клас розкрив учасникам програми важливість комунікацій. «Для того, щоб в організації утворилась культура двостороннього зв’язку, потрібно, щоб кожен працівник відчував, що його бачення враховують, до його думки прислухаються, а керівник адекватно оцінює його роботу».
На закінчення навчального модуля, адвокат, керуючий партнер Юридичної фірми «Гринчук та партнери», і викладач LvBS Андрій Гринчук поділився з учасницями MA in Human Resources and Organisation Development найважливішою інформацією з «Правових аспектів управління». Учасниці дізналися про форми найму і звільнення працівників, види договорів та особливості кожного з них. Також Андрій Гринчук зазначив, на які правові аспекти слід звернути увагу у процесі взаємовідносин з працівником.
Запрошений спікер курсу, керівник HR-відділу Торгово-сервісної групи кампаній, Галина Коваль, поділилися власними кейсами і практичними аспектами застосування законодавства про працю.