Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) відкриває 5-ту професійну магістерську програму – MSc in Marketing Management! Це сучасна європейська магістерська програма з маркетингового менеджменту, що об’єднує найкращі практики світової бізнес-освіти та досвід українських і міжнародних компаній. Для молодих людей, які хочуть побудувати кар’єру у сфері маркетингу та реалізовувати неординарні проекти, – саме час подавати заявки і вже з жовтня 2019 року розпочинати навчання!
Програма MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) розроблена для бакалаврів різних спеціальностей, яких цікавить навчання у сфері маркетингу, а також молодих маркетологів, що розпочинають кар’єру і потребують системних знань та практичного досвіду. Ця програма буде цікавою для людей, які хочуть розуміти ринкові тренди у сфері маркетингу для бізнесу, а під час навчання створити власне портфоліо з реалізованими маркетинговими проектами та рекомендаціями від компаній після успішного проходження практики.
Чого навчаться випускники програми?
- Краще розуміти потреби компаній та клієнтів
- Реалізовувати стратегії, націлені на ефективність бізнесу та організацій
- Створювати конкурентоспроможні бренди/продукти і вміти їх просувати за допомогою інструментів маркетингу
- Реалізувати інноваційні маркетингові проекти
- Впевнено володіти інструментами digital-маркетингу і комунікацій
- Планувати і реалізовувати маркетингові кампанії у Facebook, Instagram, Youtube, Telegram, Google Adwords
- Мати портфоліо з реалізованими на практиці маркетинговими проектами в бізнесах різного рівня та рекомендації від компаній
Якими є переваги програми:
- Навчання магістрів у спільноті Львівської бізнес-школи та Українського католицького університету в унікальній атмосфері європейського Львова.
- Програма передбачає інтерактивний формат та поєднання аудиторного навчання з реалізованими на практиці маркетинговими проектами.
- На студентів чекає навчання на стаціонарі протягом першого та другого семестрів у сучасному навчальному кампусі УКУ. Після літньої практики у третьому семестрі передбачається модульний формат занять, що дозволить поєднувати навчання з роботою.
- Програма побудована таким чином, щоби поєднати ґрунтовні системні знання та досвід практичного використання інструментів для реалізації маркетингових кампаній.
- Учасники програми з перших днів навчання стають частиною динамічної бізнес-спільноти LvBS, разом з нею розвиваються професійно та особистісно, що є довгостроковою інвестицією у власне майбутнє.
Над розробкою програми працювали кращі маркетологи-практики України та Європи, які увійшли до академічної ради MSc in Marketing Management:
Ніна Міщенко, керівник Департаменту креативного маркетингу і комунікацій компанії TARYAN GROUP. Працювала журналістом та випусковим редактором на телебаченні, а також у бізнес-виданнях. У минулому – заступник шеф-редактора Forbes та головний редактор порталу Української асоціації рітейлерів.
Ігор Дідок, маркетинг-директор групи компаній «Модерн-Експо». Має 17-річний досвід керування маркетингом в роздрібних мережах, компаніях громадського харчування, а також у фінансовій сфері. Керував департаментами маркетингу таких компаній: «Спортмайстер», «Пузата хата», СК «Княжа».
Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії «Кормотех», випускник програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ. Має досвід роботи в маркетингу понад 14 років.
Володимир Мельник, доцент кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration at Carlos III University of Madrid. PhD in Marketing and Consumer Behavior from Wageningen University (Нідерланди). Має широкий навчальний портфель на бакалаврському та магістерському рівнях (поведінка споживача, маркетинг, розвиток нових продуктів, курси навичок стратегічного маркетингу та міжнародного бізнес-маркетингу).
Софія Опацька, Декан-засновник та Голова Наглядової Ради Львівської бізнес-школи, проректор з науково-педагогічної роботи Українського католицького університету.
У структурі програми MSc in Marketing Management учасники вивчатимуть такі теми: Економіка, Бізнес та менеджмент, Дані та аналітика; Управління відносинами з клієнтами та комунікації; Цифровий маркетинг; Лідерство, стратегії, етика
Навчання триватиме 22 місяці. Більше деталей та реєстрація на сайті!