Викладачі LvBS Михайло Сало та Володимир Турчиновський успішно закінчили Міжнародну управлінську викладацьку академію (International Management Teachers Academy, IMTA), яка відбувалась 8-20 червня у Бледі, Словаччина. Учасниками IMTA стали 45 викладачів бізнес-шкіл з 22 країн світу. Львівська бізнес-школа УКУ була єдиною школою, яка представляла на конференції Україну.
За 15 років існування, учасниками ІМТА, організованої CEEMAN, стали більше 500 викладачів з більш ніж 150 університетів і бізнес-шкіл з 43 країн Центральної, Східної та Західної Європи, Азії , Африки, Північної і Південної Америки.
«IMTA − це творча відповідь на зростаючу потребу у високоякісному управлінні освітою у часи змін», − наголосила професор Даніца Пург (Danica Purg) президент CEEMAN та IEDC-Bled School of Management, де відбувалася міжнародна академія.
«Ми зазвичай думаємо, що для того, аби бути добрим викладачем, достатньо мати глибокі знання зі свого предмету, і зосереджуємось на тому «що» я буду навчати. Навчання на програмі ІМТА − це унікальна нагода задуматись над питанням «як» я навчаю. Завдання викладача − не в тому, щоб лише прочитати матеріал, а щоб навчити студента розуміти цей матеріал, навчити його користуватись отриманими знаннями та навиками», − ділиться своїми враженнями фінансовий директор LvBS Михайло Сало.
На International Management Teachers Academy учасники говорили про різні види лекцій та методи навчання, зокрема велику увагу приділили використанню кейсів. Разом з відомими викладачами: Joe Pons, BJ Kassarjian, Krzysztof Obloj вони розглянули близько 10-ти кейсів, говорили про те, як готувати добрі кейси, і як ефективно викладати за допомогою кейсів. «Я дякую всій команді IMTA за чудову програму та віддану працю, а також LvBS за можливість взяти участь у такому навчанні. Тепер у моїх руках є інструменти, які допоможуть мені ставати кращим викладачем», − підсумовує Михайло Сало.
За два тижні навчання учасники ІМТА працювали у двох вимірах: з одного боку у ролі студентів, а з іншого – поверталися до викладацької практики. Перший тиждень вивчали методи викладання, другий тиждень був присвячений обговоренням про глобальні бізнес-асоціації, які об’єдналися, аби впровадити моральне викладання.
На думку учасника ІМТА, викладача LvBS Володимира Турчиновського, з огляду на глобальну кризу, бізнес-школи у всьому світі почали відчувати свою відповідальність за те, чого вони навчають. «Тобто бізнес-школи не лише генерують контент, навчають, а й несуть відповідальність як бізнес цю теорію застосовує на практиці і що в підсумку виходить», – вважає керівник Міжнародного інституту етики і проблем сучасності УКУ.
З конференції Володимир Турчиновський виніс для себе кілька управлінських висновків. Зокрема, на його думку, важливо, аби викладачі з різних країн могли навчатися разом і обмінюватися досвідом. «Якщо ми хочемо формувати соціально відповідальний бізнес, то про етику, цінності та мораль ми не можемо говорити лише на певних курсах, ця риторика має пронизувати усю навчальну програму, і ключовим у цьому процесі є співпраця викладачів».
Додамо, що Львівська бізнес-школа УКУ стала членом CEEMAN у 2009 році.