Заряджайтесь корисним від LvBS: краще за cічень

Найцікавіші та корисні блоги січня, які ми публікували на сторінках LvBS і, які ви могли пропустити. Ми зробили для вас коротку підбірку зі стислими інсайтами. Заряджайтесь!

З чого почати франчайзинг? Три поради від LvBS Alumni та Мирослави
Однією з вагомих причин, чому власники не наважуються на франчайзинг – є страх. З чого почати? Три кроки:

  • Перед тим, як вийти на ринок франчайзингу варто задати собі питання  –  для чого це робите, чого хочете від свого бізнесу хоча б через 5 років. Як франчайзинг має допомогти вашому бізнесу досягти цілей через 5 років.
  • Друге – розібрати свою бізнес-модель для клієнта-франчайзі, де продукт  –  це бізнес-модель, а франчайзі – це ваші клієнти. Ви маєте знати свої ключові переваги, особливості та ціннісну пропозицію. Питання –  що таке ваша франшиза, що вона в себе включає? (бренд, стратегія, досвід, навчання франчайзі раз в квартал, всі прописані процеси).
  •  Третє питання, на яке варто дати собі відповідь: чи я і моя команда готові запускати, контролювати і надавати постійну підтримку для франчайзі? Багато франчайзерів заробили свій статок саме на менторингу своїх франчайзі. Є випадки закриття франчайзингових об’єктів через відсутність підтримки з боку франчайзера.

Повну версію статті можете переглянути тут.

Buy, build, borrow… Або яку стратегію обрати, щоб перемогти в боротьбі за таланти?
Глобалізація, технології, демографічні зміни постійно впливають на пошук нових ідей, інновацій, підходів до використання капіталу та ресурсів організації. Незмінним ключовим фактором успіху будь-якої компанії є її таланти – людський капітал. Тому розуміння, як закрити потреби в правильних фахівцях в потрібний час з правильними навичками в правильних локаціях та за правильною вартістю — є актуальним, як ніколи.
З чого почати при стратегічному плануванні потреб в персоналі?

  •       Зрозуміти стратегію організації та оцінити зовнішнє середовище
  •       Проаналізувати наявну та потенціальну, кількісну та якісну структуру персоналу
  •       Оцінити майбутні потреби в персоналі
  •       Визначити розбіжність (gap analysis) в залежності від майбутніх потреб
  •       Розробити план дій щодо усунення дефіциту, надлишків або невідповідності кваліфікації
  •       Контролювати прогрес та оцінювати ефективність

Повну версію статті ви знайдете тут.

Дивись глибше, біжи швидше! – інсайти від Вячеслава Климова, співвласника Нової пошти
Нова пошта – це про швидкість та динамічність у всьому. Це про масштабування та інноваційність. Про це та інше розповів у інтерв’ю для Бізнес-школи УКУ Вячеслав Климов, співвласник компанії Нова пошта.
Який рецепт успіху? Всього три пункти

  •       Вік компанії.  26 років – середній вік працівників Нової пошти. Тому компанія дійсно досить молода за віком.
  •       Прогресивний менеджмент. Насправді, коли ми починаємо розуміти, скільки нам років, ми буваємо трошки збентежені. Бо ми дійсно почуваємо себе дуже молодими! Коли я кажу про «почуваємо себе молодими», я маю на увазі власників компанії. Усім нам по 45 років. І цю молодість і драйв ми намагаємось зберігати, перш за все, на власному рівні.
  •       Бізнес-процеси. Нам справді поталанило з індустрією! Доставка та логістика, здебільшого, досить консервативні – вони були на ринку завжди. А, з іншого боку, вони дуже сприятливі до використання будь-яких нових технологій. Тому діджиталізація у компанії відбувається дуже стрімко.

Більше читайте тут.

Мар’яна Возниця: За будь-яких обставин навчання НЕ зупинилося! І це найважливіше!

Про сьогодення служби здоров’я України, нові виклики, важливість якісних змін, медичне лідерство і не тільки читайте в інтерв’ю LvBS з Мар’яною Возницею, директоркою Західного департаменту Національної служби здоров’я України: «Кілька років тому в Польщі, ще до початку реформування системи ОЗ в Україні, польські колеги директори лікарень мені сказали так: «Керівники лікарень які є на одній території мають сідати в широкі переговори і вирішувати, що де буде. Радитися про те. І не забирати на себе те, що буде складним до виконання. Треба буде навчитися і віддавати певні підрозділи. Щоб не зайти в конкуренцію, де втратять всі. Ви маєте будувати спільну стратегію. Виходячи за межі тільки свого медичного закладу.
Тому великі виклики це: навчання, співпраця, готовність до змін. Зокрема до прозорості та відкритості. До розвитку свого закладу в контексті, а що ж саме потрібно пацієнту».

Повну версію інтерв’ю знайдете тут.