Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

MSc in Marketing Management

MSc in Marketing Management – оновлена магістерська програма для маркетологів, які прагнуть створювати системні рішення в маркетингу, будувати магнетичні бренди та формувати ефективні маркетинг-команди.

Старт навчання

Осінь 2024

Тривалість програми

22 місяці

MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ розроблена для людей з досвідом у сфері маркетингу 1+ рік, які мають розвинене системне та аналітичне мислення та вміють працювати в команді, володіють англійською на достатньому рівні  (рекомендований рівень B2 (В1+), адже частина курсів і матеріалів англійською мовою).

Програма буде особливо цінною для тих, хто прагне систематизувати свої знання у сфері маркетингу та хоче навчатися у досвідчених викладачів-практиків з України та з-за кордону.

Програма буде корисною для тих, хто прагне будувати свою кар’єру в маркетингу та мріє створювати магнетичні продукти та сервіси. Безумовною перевагою магістерської програми є приналежність її учасників до спільноти Українського католицького університету та спільноти Бізнес-школи УКУ, а також можливість ще під час навчання долучитись до бізнес-середовища учасників та випускників Спільноти LvBS, яка налічує більше 600 осіб.

 

MSc in Marketing Management – сучасна магістерська програма з менеджменту маркетингової діяльності, покликана сформувати нове покоління маркетологів-управлінців з цілісним розумінням маркетингу як системи, де в центрі – клієнт/споживач, та вмінням створювати цінність для нього. Програма від досвідчених викладачів-практиків з України та з-за кордону.

По закінченню програми учасники зможуть:

  • Сформувати для себе розуміння маркетингу як системи.
  • Опанувати набір інструментів для визначення потреб клієнта, формування, донесення та масштабування ціннісної пропозиції для цільової аудиторії.
  • Проводити глибинні дослідження та синтезувати результати у гіпотези та рішення.
  • Створювати продукти та рішення, які потрібні клієнтам.
  • Створювати та управляти брендами, які найкраще задовольнятимуть цінність для клієнта.
  • Розробляти комунікаційні стратегії, які доносять цінність для клієнта.
  • Розуміти основи формування digital-стратегії, сучасних digital- інструментів.
  • Мати портфоліо з реалізованими на практиці маркетинговими рішеннями для компаній та суспільно-орієнтованих проєктів.
  • Працювати ефективно в командах, втілювати лідерські якості та управлінські навички.

Радо запрошуємо вас на навчання на магістерських програмах Бізнес-школи УКУ. Вступ 2024 відкрито!

Що вам потрібно зробити, якщо вас зацікавило навчання на магістерській програмі Бізнес-школи УКУ?

  • Зареєструватись (залишити заявку) на нашому сайті на сторінці програми, яка вас цікавить. 
  • Після залишеної заявки ми запропонуємо вам пройти ознайомчу зустріч з менеджером програми (офлайн чи онлайн), щоб краще зрозуміти ваші потреби і підібрати навчання, яке буде найбільш ефективне саме для вас.
  • Далі ви зможете отримувати першими всю необхідну інформацію про умови вступу у 2024 році.

Обирайте якісну бізнес-освіту в Україні!

Більше про умови вступу 2024

Структура програми
  • 11 основних модулів (тривалість модуля 4-5 повних днів 1 раз на місяць)
  • командна робота над рішеннями для суспільно орієнтованих, соціальних проєктів
  • вибіркові курси
  • підготовка та захист дипломного проєкту

Командна робота

  • Цілепокладання
  • Робота в командах

Фінанси та бюджетування. Управління проєктами

  • Основи фінансів та основні показники бізнесу. Бюджетування. Формування бізнес-планів
  • Основи проєктного менеджменту

Управління бізнесом та маркетингом

  • Бізнес-стратегія. Бізнес-модель
  • Маркетинг стратегія
  • Фрейми створення цінності
  • Роль маркетингу в компанії

Поведінкова економіка, дослідження та аналітика

  • Поведінкова економіка. Поведінка споживачів
  • Маркетинг-дослідження та аналітика

Споживацька цінність – пошук і проєктування

  • Методології JTBD, ментальні моделі

Бренд-менеджмент. Управління споживацьким досвідом

  • Побудова брендів. Бренд-стратегія
  • CX стратегія

Управління продуктом та інновації

  • Створення продукту, який покупці «найматимуть» на роботу. Основні моделі створення продукту. Стратегії в управлінні продуктом
  • Пошук інновацій

Маркетинг комунікації та управління репутацією

  • Комунікаційна стратегія. Інтегровані маркетингові комунікації та комунікаційні платформи
  • PR та управління репутацією. Кризові комунікації

Комунікаційне планування та креатив

  • Креативна стратегія. Креативна платформа. Управління креативом
  • Медіастратегія. Екосистема медіакомунікацій. Планування

Лідерство. Етика. Право

Цифровий маркетинг

  • Діджитал стратегія
  • SMM стратегія

Вибіркові курси

Підготовка та захист фінального проєкту

  • Досвід роботи в маркетингу від 1-го року (маркетинг, SMM, PR, комунікації тощо). 
  • Диплом бакалавра або магістра/спеціаліста із будь-якої спеціальності (іноземний диплом потребує визнання*).
  • Знання англійської мови на рівні, який відповідає вимогам вступу на програму (рекомендований рівень В2).
  • Розвинене логічне, критичне та системне мислення, здатність аналізувати та робити висновки. 
  • Вміння і готовність працювати в команді, націленість на розвиток і активне навчання.
  • Знання з маркетингу, менеджменту, підприємництва, достатні для проходження єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).**

*Звертаємо вашу увагу на необхідність здійснення обов’язкової процедури визнання диплому, виданого іноземним закладом освіти, на основі якого ви плануєте вступ в Український католицький університет. Інструкція дистанційної подачі документів для визнання Інформаційно-іміджевим центром та перелік необхідних документів  за посиланням https://naric.in.ua/dpodacha.html

**ЄФВВ та ЄВІ є обов’язковими зовнішніми іспитами для вступників 2024 як з дипломом бакалавра, так і з дипломом магістра/спеціаліста. Деталі читайте в розділі Вступ на програму.

Переваги
Сучасна освіта в Україні з практичним спрямуванням

Сучасна магістерська програма європейського рівня, навчання у досвідчених викладачів-практиків з України та з-за кордону, менторство та можливість отримати досвід реалізації маркетингових проєктів під час навчання. Активна командна робота, взаємодія з однодумцями-практиками. Особистісний імпакт у соціальні зміни завдяки роботі над рішеннями для соціально значущих проєктів.

Розуміння маркетингу як системи та вміння створювати цінність для клієнта

Фокус програми на формуванні мислення маркетолога-управлінця, розуміння маркетингу як системи, освоєнні набору потрібних інструментів. Акцент на формуванні вміння розуміти клієнта, шукати, створювати та доносити цінність для нього. А звідси – розвивати магнетичні бренди для споживачів.

Спільнота УКУ та Бізнес-школи УКУ (LvBS)

Високі стандарти освіти, навчання в сучасних форматах та умовах. Середовище людей, які готові відповідально працювати для розвитку України і спільно творити її європейське майбутнє на фундаменті християнських цінностей. Динамічна бізнес-спільнота LvBS, разом з якою учасники розвиваються професійно та особистісно.

Зручний графік навчання

Модульний формат (орієнтовно 4-5 днів/місяць) дає можливість успішно поєднувати навчання і роботу.

Диплом магістра

Отримання освітнього ступеня магістра та диплома Українського католицького університету європейського зразка.

Приналежність до Alumni Бізнес-школи УКУ

Спільнота випускників, які об'єднані цінностями і відкриті до обміну досвідом, пошуку нових можливостей. Після захисту диплома учасники програми приєднуються до спільноти випускників Бізнес-школи УКУ, що відкриває шлях до нових можливостей.

Директор програми
Ігор Блистів
Маркетинг-директор з досвідом роботи понад 19 років. Експерт у сфері стратегічного маркетингу, створення та управління брендами.
Дізнатися більше
Академічна Менеджерка
Лариса Бук

Академічна менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management

0679878989
lbuk@lvbs.com.ua
Академічна рада
Контактна особа
Лариса Бук

Академічна менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management

0679878989
lbuk@lvbs.com.ua