Перемогти ще до початку бою: 10 цінних думок для бізнесу

Вже вдруге Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) провела програму «Бізнес як військова стратегія». Такий незвичний для України цикл семінарів було започатковано ще минулого року. Тоді учасники відвідали Кам’янець-Подільський та Хотин, і саме цією мандрівкою розпочалось вивчення військової історії України та Азії – з метою почерпнути знання та досвід для бізнесу. Цього року програма була не менш яскравою та захопливою: Тернопіль, Збаразький замок та Вишнівецький палац, а ще – незабутні знайомства та цінні знання.

z

Сергій Лесняк, викладача LvBS, перекладача книги «Мистецтво війни» Сунь Цзи, якій понад 2 тисячі років:

я

  • «Стратегія – це спосіб мислення про успіх, про джерело сили. Це – налаштування на успішність!
  • У Китаї існує давня стратегічна культура. Але значно важливішим для нас є питання, чи є вона в Україні. 2 тисячі років тому у Китаї було багато стратегічних шкіл та написано багато тематичних творів. У них є свій стратегічний канон. Дуже хотілося б, аби така культура була й у нас. До речі, навіть Адріан Сливоцький (провідний бізнес-футуролог) вважає, що «напевно не було нічого кращого за Сунь Цзи».
  • З точки зору практичного менеджменту в ділову сферу не повинні потрапляти емоції. Вони мають залишатися поза межами бізнесу.
  • Сунь Цзи вчить діяти так, аби ми перемагали ще до початку самого бою. Перемога має пройти непомітною для ворога!

z

  • Стратегія прийшла у бізнес з військової справи. Але насправді книга «Мистецтво війни» – про те, як уникати бою, кровопролиття та вбивств. Вона про те, як захопити ворога, зачарувати його, зробити його «своїм». Це – найбільша і найскладніша перемога!»

Андрій Рождественський, викладач LvBS, виконавчий директор Центру лідерства УКУ:

z

  • «У ХХІ столітті ієрархія гальмує багато процесів. Але, з іншого боку, вона дає бізнес стабільність та забезпечує довготривалість.
  • Візія – це не те, що керівництво спускає згори. Це – можливості та готовність разом (для команди) приймати виклики та досягати результату».

Михайло Гросуляк, відомий ресторатор, власник мережі концептуальних ресторанів:

 g

  • «Я знав, що буду підприємцем, ще коли мені виповнилося 5 років! Тоді я почав продавати квитки у свій звіринець. Я жив на селі і у нас в дворі жили зайці, раки та інші тварини… Зараз у нас з дружиною збудовано з нуля 5 ресторанів, кожен з них має свою тематику. Що мене надихає? Кожен день моє життя починається з нуля: щодня відкриваю для себе щось нове!»

Вадим Задунайський дослідник українського козацтва, історик, викладач програми «Бізнес як військова стратегія»:

z

  • «Важливий висновок для бізнесу з військової справи: важливо змогти бути дієвим вчасно! Не опускати рук у складні часи, підлаштовуватися до труднощів та бути гнучким.
  • Не можна бути заручником штучно створених обставин. Штучність робить вас вразливим!».

zb

Учасники програми «Бізнес як військова стратегія», липень 2017 року

Довідка: «Бізнес як військова стратегія» було започатковано 2016 року. Перший із серії унікальних семінарів Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) про бізнес та військову стратегію зібрав у мальовничих Кам’янці-Подільському та Хотині представників бізнесу, аби на основі Хотинської битви та давніх праць про військові стратегії шукати шляхи для розвитку своїх компаній, удосконалення лідерських якостей та пошуку нових ідей.