Диференціюйся або помри: кілька важливих уроків з бренд-менеджменту

Як створити потужний бренд, який генеруватиме прибуток у короткостроковій і довгостроковій перспективі? Все про стратегію бренду, правила створення бренд-лідера та багато іншого учасники та випускники магістерських програм Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) дізнавалися під час стратегічного курсу з бренд-менеджменту від викладачки Олени Мальцевої.

Malceva

Бренд – це те, що люди кажуть про нас, коли ми виходимо з кімнати, – Джеф Безос (Amazon).
Щодня у світі з’являється близько 100 нових товарів/послуг, та 80% з них йдуть з ринку. Висновок один: диференціюйся або помри.

«Ключова ідея бренд-менеджметну – визначити свою бренд-ідентичність. Варто зосередитися на тому, що відбувається всередині бренду і розвивати свої сильні сторони. Адже органічний бренд набагато легше створити, ніж штучний», – каже Олена Малецева. Важливо, аби ця диференціація стала частиною корпоративної культури, інакше вона просто не існуватиме. Тож дуже важливо відповісти на такі запитання:

  1. Що є важливим для ваших споживачів?
  2. Що ви робите такого, що не робить ніхто інший, або в такий спосіб?
  3. Що ваша компанія робить найкраще, яка її унікальна перевага?
  • Malceva2

Хороший бренд, переконана Мальцева, дозволяє споживачам зекономити час на прийнятті рішення. Як створити бренд-лідер?

  1. Створюйте емоційний бренд. Бренд, який приємно придбати і яким приємно володіти.
  2. Формуйте взаємозалежність. Споживачам потрібен хороший бренд так само, як і хорошому бренду потрібні споживачі.
  3. Важливий для споживача бренд має забезпечити 3 речі: економію часу, проектувати правильне повідомлення, забезпечувати приналежність.

Дізнавайся також: Лічені дні до завершення реєстрації на магістерські програми LvBS!

Хороший брендинг – це завжди довгострокова стратегія.

Malceva3