Як покращити процеси в компанії? Учасники Key Executive MBA досліджували виробництво

Як покращити операційні процеси у компанії? Учасники програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) у межах курсу «Операційний і проектний менеджмент» проаналізували зсередини компанію «Родинна ковбаска». Власником підприємства є їхній колега-одногрупник Олег Баран, який мав добру нагоду отримати корисний фідбек від досвідчених підприємців та бізнесменів.

rkq

Для максимально широкого аналізу роботи компанії учасників програми Key Executive MBA поділили на групи. Застосовуючи модель «П’яти сил» Портера, завданням однієї групи було оцінити стан галузі і рівень конкуренції для: м’ясної продукції; хлібобулочної продукції; продуктового рітейлу. Інша група, застосувавши модель «Стратегій блакитних океанів» Чан Кіма, мала також оцінити стан галузі і відобразити його на стратегічній канві. Учасники отримали завдання пройти за ланцюжком формування цінності і відобразити його на карті (value chain map). Провести інтерв'ю з керівником і менеджментом компанії: які цілі стоять перед компанією в цілому і за продуктовими напрямками; які КРІ (Key Performance Indicators) поставлені перед топ-менеджерами; що стоїть на заваді виконання стратегічних планів.

rk

 

Під час візиту до компанії «Родинна ковбаска», керівник виробництва продемонстрував увесь ланцюжок процесів: від отримання сировини до її переробки і відвантаження готової продукції. Учасники мали змогу поспілкуватися також з комерційним директором підприємства, який розповів про стратегію розвитку продажу під власним брендом, про вихід в мережу супермаркетів, про запровадження системи мотивації працівників, вирішення проблем з кадрами тощо.

rk

Учасники програми багато запитували про портрет клієнта, який бачать у «Родинній ковбасці», про ребрендинг і його результати, а також, чи планує компанія виходити на онлайн замовлення, як бореться з «товарними дірами» (ситуативна нестача продуктів у магазині) тощо. Викладач курсу «Операційний і проектний менеджмент» Сергій Гвоздьов заохочував їх проаналізувати, в чому може полягати небезпека для структурних перетворень компанії? Що варто відкинути, а які процеси навпаки підсилити? Що нового слід додати до існуючих процесів?

rk

Кожна з груп мала провести аналіз галузі, стану підприємства та дати свої рекомендації. І хоча учасники програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ представляють різні галузі, їм було цікаво проаналізувати операційні процеси на продуктово-виробничій компанії та змоделювати їх на свої підприємства.

«Цей курс надзвичайно гармонійно складено з точки зору бізнесу. Безпосередньо на підприємстві ми спробували докопатися до тих процесів і проблем, які потенційно могли виникнути. Щось нам вдалося, щось, можливо, ні. Адже «Родинна ковбаска» – доволі зріле підприємство зі своєю історією, і тут складно знайти якісь прогалини», – поділися своїми враженнями після візиту учасник програми Павло Доманський, директор IT-компанії CoreValue. За його словами, ідеї з обмеженими системами, які вивчали під час курсу, тою чи іншою мірою можна використовувати у будь-якому бізнес-процесі.

rk

Василь Кава, співзасновник, керівник будівельної компанії БК «Лого» розповідає, що хоча його компанія працює в іншому напрямку, але цікаво було накласти на власний досвід ті виклики, з якими зіштовхується підприємство, наприклад, відтік кадрів, пікові навантаження, система мотивації працівників тощо. «20 років на ринку і подальше зростання – це хороший показник», – додав він.

За результатами досліджень учасники програми Key Executive MBA підготували презентації з порадами, як покращити процеси в компанії «Родинна ковбаска», які були високо оцінені топ-менеджментом підприємства.

 

Новий набір групи на програму Key Executive MBA уже розпочато. Навчання розпочнеться 3 жовтня. Більше деталей тут!

rk