Як розробити ефективну PR-стратегію для компанії?

Протягом трьох днів фахівці у сфері PR та комунікацій навчалися на програмі «Управління репутацією у кризі довіри» LvBS. З учасниками працювала Ярина Ключковська, фахівець із 19-літнім досвідом в PR і корпоративних комунікаціях.

Учасники вивчали планування комунікацій, співпрацю з традиційними та цифровими медіа, розглянули побудову та системне управління репутацією у компанії, вчились працювати з кризовими комунікаціями на прикладах реального кейсу та реальних ситуацій компаній/організацій. 

Окрім навчання, у рамках програми учасники прослухали цікаві майстер-класи від відомих експертів.  Так, про внутрішні комунікації у компанії, де працює близько 30 тис. працівників, розповіла Анна Гончарик, консультант із внутрішніх комунікацій, колишній директор з корпоративних комунікацій ВАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

Ольга Садоха, екперт у сфері HR, викладач LvBS поділилася думками про репутацію компанії з перспективи залучення нових талантів та управління існуючими людськими ресурсами.

Директор Hoshva PR та Hoshva Digital Оксана Гошва розповіла про цифрові комунікації і та просування контенту у цифрових медіа.

Майстер-клас на програмі також прочитали Катерина Венжик, головний редактор Delo.ua та Дмитро Горюнов, редактор «Экономические известия», які розповіли про ефективну співпрацю бізнесу та медіа та важливість правильного контенту.

Львівська бізнес-школа дякує викладачеві,спікерам та учасникам програми за цікаве та ефективне навчання!

Ірина Пацевко, менеджер по звязках з громадськістю «Київстар» (м.Львів)
«Робота над собою є дуже корисною, адже це дозволяє підвищити рівень твого професіоналізму. А досвідчений тренер, який володіє цінним практичним досвідом, спонукає працювати над собою ще більше. Дякую Ярині Ключковській за харизму, з якою вона допомогла розставити потрібні акценти у моїй роботі, краще зрозуміти пріоритети та навчила, як додавати яскраві життєві фарби у нашу щоденну роботу. І, звичайно, дякую за імпульс на нові та цікаві ідеї до втілення»

 


Ігор Саджениця, журналіст прес-служби Українського католицького університету
Навчання на програмі «Управління репутацією у час кризи» спонукало мене переглянути як свій підхід до роботи, так і саму комунікаційну діяльність у моїй компанії. «Живі» приклади, різносторонні підходи, спілкування зі спікерами, які охоплюють кожну зі сфер комунікацій (позиціонування на ринку, внутрішня і зовнішня комунікація, спілкування з журналістами) дали змістовніше розуміння роботи PR, як одного з необхідних елементів, коли «кожна компанія – це медіа-компанія». Тепер залишається, крок за кроком втілювати  усе вивчене в життя».

Олена Гаврилюк, PR-менеджер компанії «Любисток», консультант із комунікацій
«Я не відкладала знання, отримані під час програми , у довгу шуфляду. Наступного ж дня, а це була неділя, взяла блокнот і чітко все для себе структурувала: це одразу запроваджую в своїй роботі, а це потребує глибшого переосмислення і аналізу. Вже в понеділок я прийшла на роботу з новими ідеями та готовими рішеннями. Три дні навчання були дуже ефективними, тому тепер я готова діяти.