Генетичний код успіху підприємця – 10 тез від провідного бізнес-консультанта світу

У Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS) стартувала тримісячна програма від одного з кращих бізнес-консультантів світу Адріана Сливоцького.  Програма «Місія нездійсненна? Запуск, бренд, розшифрування клієнта» розпочалась із дводенного курсу лекцій від провідного бізнес-мислителя світу і буде тривати протягом наступних 3 місяців. Навчаються на програмі близько ста управлінців з усієї України.  

Як збудувати бренд № 1 у своїй галузі за 3,5 років, як збільшити шанс на успіх запуску нового продукту з 10% до 90%, навіщо розуміти своїх клієнтів? LvBS пропонує 10 тез від провідного бізнес-мислителя світу Адріана Сливоцького, який консультує керівників компаній зі списку Fortune 500.

  1. Найкращий і найдешевший спосіб збудувати бренд – запустити дуже потрібний продукт. Найпростіший спосіб подвоїти вартість ваших клієнтів – знайти їхні больові точки і запропонувати рішення.
  2. Є річ, про яку бізнес постійно забуває – надавати емоційності своєму продукту. Це створює емоційний зв'язок між компанією і клієнтом.
  3. Коли ми спілкуємося з клієнтами, то слухаємо тих, кому наш продукт подобається, і не слухаємо тих, кому наш продукт не подобається. Треба навчитися сприймати неприємну і болючу інформацію – це генетичний код успішного запуску. Зміна власної моделі мислення нічого нам не коштує.
  4. Ви повинні бути найкращим детективом у своїй галузі і розуміти найкраще своїх клієнтів. Попит, який можна генерувати, вирішивши проблеми клієнта, дозволить вам випередити своїх конкурентів  у кілька разів.
  5. Бренд – це випробування чесності
  6. «Ньютонівський світ», у якому ви маєте рекламуватися найбільше і найчастіше, ще існує. Проте ситуація швидко змінюється: сьогодні бренд – це те, що клієнти говорять про вас один одному. Усні відгуки ваших клієнтів – це перше, що формує ваш бренд.  Коли є гарні відгуки про ваш продукт – тоді є сенс рекламуватися, бо ви помножуєте позитив. 
  7. Ваша команда для формування бренду є вирішальною. Кожен контакт між вашим працівником і клієнтом є вирішальним.
  8. «Бренд це те, що люди кажуть про нас, коли ми виходимо з кімнати», – Адріан Сливоцький цитує Джефа Безоса, засновника Amazon.
  9. Бренд «Україна 2000» – це антисемітизм, фашисти, погромники. Бренд України 2014 року– це європейці, Майдан, революція заради свободи, корупція (перехід від корупції), війна. Яким буде бренд «Україна 2020»? Це залежить від вас. 
  10. Уявімо, що за 4-5 років у світі існуватиме 4-5 світової слави українських підприємців, які створили глобальні, цікаві та якісні компанії. Як світ тоді буде думати про Україну? 

 

 Адріан Сливоцький, партнер компанії «Oliver Wyman», увійшов до топ 50 бізнес-мислителів світу та топ 25 бізнес-консультантів.

Цінність цього курсу полягає не у мені: а в тому, скільки книжок і статей ви прочитаєте, які завдання будете виконувати, те, як ви будете між собою у командах протягом наступних 12-ти тижнів.

Цей курс - це наша взаємна робота, я присвячую цю працю нашим воякам. Я ніколи не був вояком,але розумію одне: вони жертвують собою, аби побудувати Україну не вчорашню, а ту Україну, яка буде в майбутньому. А якою буде та Україна, за яку вони борються, залежить від нас.

Софія Опацька, декан Львівської бізнес-школи

Для нас, підпримєців, месидж від Адріана Сливоцького –  дуже важливий. З одного боку ми маємо бути свідомими громадянами і допомагати країні. З іншого, – ми як підприємці покликані робити свої компанії конкурентоспроможними і більш продуктивними.

 

Сергій Лесняк, директор компанії «RR Commodities» (Shanghai), викладач з міжнародного бізнесу, приїхав на програму з Китаю

Мені подобається Адріан Сливоцький, і я захоплююсь його книгами ще з юнацтва. Спочатку я прочитав «Міграцію капіталу», вона мала позитивний вплив на моє життя. Після – купував книги Адріана Сливоцького, де міг, і рекомендував друзям. Нагоди зустрітись з відомим бізнес-консультантом я чекав довго. Навчальний курс у LvBS –  це дуже хороша цінність за оптимальну ціну.

Різноманітність інструментів, які пропонує Адріан Сливоцький, глибина роботи з клієнтами, якої він вчить, карта точок болю клієнта – це дуже прикладні речі. У нашій компанії і з нашими клієнтами ми будемо впроваджувати ці інструменти.