Як визначити хто ваш клієнт?, – навчальний модуль для інноваторів

Пройшло три місяці нашого навчання у Львівській бізнес-школі. Після другого модулю було відчуття – ну от, стільки всього встигнули за 4 дні, більше, мабуть, сюрпризів не буде. Але третій модуль виявився ще більш насиченим!:)

Розпочали навчання із курсу «Бізнес комунікації» з Євгеном Глібовицьким. Ми вчились концептів, які допомагають розуміти свою аудиторію, ставили собі запитання: яким є айсберг під поверхнею води, які потреби та цінності «зашиті» у наших цільових аудиторій та на що вони є спроможні? Ми шукали відповіді на запитання, що є сумою доданків: «Аудиторія + канали + речник + повідомлення». Дискурс охопив і поняття корупції, репутації, освіти, культури та соціальних феноменів.

У рамках цього курсу ми отримали перший «живий» business case та відвідали інтерактивний-музей «Таємна аптека», де мали змогу поспілкуватись із керівником музею.

З Ярославом Притулою продовжили курс «Аналіз бізнес-умов та прийняття бізнес-рішень». Тема, як ніколи актуальна, адже саме напередодні Нацбанк підняв облікову ставку, МВФ здійснив черговий транш, а гривня (як каже одногрупник Олег Піх) «без рук, без ніг, а все падає». Як в таких умовах приймати адекватні рішення? Чого очікувати і які припущення щодо розвитку подій можемо зробити? Відповіді знаходити складно, але спільними зусиллями – ми це зробили!

У багатьох підприємців, які тільки починають, виникають часто запитання, а якщо мою ідею привласнять?  Андрій Гринчук дуже цікаво розповів про право інтелектуальної власності та способи його захисту: авторство, патенти та ліцензії.

Крім цього, наша одногрупниця Олена Малець, в рамках проекту «Вчимося і вчимо», поділилась своїм досвідом щодо злиття та поглинання компаній. Ми справді отримали багато натхнення, а усвідомлення того, з якими крутими людьми ти навчаєшся – додає снаги!

Олександра Бакланова розпочала курс «Персональний розвиток і лідерство», спрямований на розвиток наших лідерських та управлінських компетенцій. Це стало чудовою нагодою зрозуміти себе краще, а також зрозуміти як ти можеш бути корисний людям, з якими навчаєшся. Крім того, як частину курсу, наша група відвідала Lviv Media Forum, де ми не просто вчились розуміти нову цільову аудиторію, а й думали про медіаландшафт України, взаємозв’язок медіа із бізнесом у новому форматі.

Закінчився модуль майстер-класом від Отара Довженка, що поділився досвідом як просувати свою ідею в соцмережах. Один із висновків – треба формувати спільноту людей, що поділяють певні цінності і тоді  успіх обов’язково прийде!

Цього навчального року на програмі MSc in Innovations and Entrepreneurship ми пропонуємо Вашій увазі замість  традиційного звіту про модуль, персональний блог, який вестимуть учасники програми. Своїми враженнями від третього модуля ділиться учасниця третього набору #MSIE3 Ліля Боровець.