«Бізнес Сходу», – вісник Азійсько-Тихоокеанського регіону

 

Бізнес Сходу – це перший бізнес-вісник Азійсько-Тихоокеанського регіону, який Українська асоціація Шанхаю та видає спільно з Азійським центром Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

Представляємо вам перший номер бізнес-вісника "Бізнес Сходу"

 

Читайте у номері:

Розмова від Мар’яни Сидорів
Про особливості, переваги та труднощі ведення бізнесу в Китаї, ставлення китайської влади до іноземного бізнесу, пошук китайського партнера, взаємовідносини з китайськими працівниками, ставлення до успіху та багато іншого – про все це читайте в інтерв’ю з Максимом Трясуновим – засновником та директором-консультантом Xiamen Pagoda-Build Co., Ltd – успішної торгово-виробничої компанії, яка займається обробкою натурального каменю та його доставкою на ринки України, Росії, Європи та Південно-Східної Азії.

Чи заговорять у Піднебесній українською: розвиток міждержавних відносин та мова.
Китай – один із найважливіших стратегічних партнерів України серед держав Азійсько-Тихоокеанського регіону. Одним з актуальних й ще не вирішених залишається питання мови в діалозі двох держав. Безперечно, згідно з дипломатичним протоколом, мовами спілкування мали би бути українська та китайська. Але чи така модель насправді працює в наш час? Про це у своїй статті розповість Наталія Цісар – кандидат філологічних наук, доцент ЛНУ ім. Івана Франка, запрошений викладач Шанхайського університету іноземних мов.

Китайський ринок комп’ютерних ігор: чи потрібен там ваш продукт?
Китайський ринок комп’ютерних ігор – надзвичайно конкурентне середовище. Багато китайських та провідних світових розробників ігор мріють його завоювати. Чи потрібен ваш продукт у Піднебесній? Що потрібно, аби досягти успіху в ігровій індустрії Китаю? Георгій Вишня, який понад 18 років працює в сфері IT-індустрії, упродовж яких встиг попрацювати на різних посадах (від розробника програмного забезпечення до керівника великих IT-компаній) розповідає про особливості китайського ринку комп’ютерних ігор та можливі стратегії просування продукції на ньому. 

Китайські зв’язки та можливості, які вони для вас відкривають
Кожен довідник із ведення бізнесу в Китаї особливу увагу приділяє важливості налагодження системи зв’язків. Проте сьогодні значення та ставлення до міжособистісних відносин (guanxi) та статусу (mianzi) у китайській бізнес-культурі змінюється. Що ж саме розуміють жителі Піднебесної під поняттям «гуансі» та як до нього ставляться іноземці? Відповідь на ці питання, а також цікаві історії та поради з власного досвіду читайте у статті Олексія Москаленка – представника Georgian American Alloys Inc. в Китаї.

 

Обмеження і перенапруга як джерело творчості в бізнесі (за Сунь-дзи)
Велика ціль досягається за допомогою неймовірної напруги і подолання обмежень, які виникають. Про те, які обмеження та перенапруга стають джерелом творчості у бізнесі та допомагають досягати цілей на й на прикладі реалізації мистецтва війни за Сунь-дзи розповідає Сергій Лесняк – директор компанії RR Commodities (Shanghai), викладач LvBS.

 

Бізнес у Шанхаї: знайомство,враження, думки...
Бізнес в Азії часто лякає українських підприємців: зовсім інший ринок, споживачі з відмінними від європейських уподобаннями, інші правила, процедури та інші особливості. Про знайомство з Шанхаєм – одним з найбільших та найдинамічніших міст Азії, перші кроки з відкриття бізнесу в Шанхаї, корисні поради та просто цікаві спростереження за містом та його мешканцями читайте у статті Юліана Версти – проектного менеджера Львівської майстерні шоколаду. 

 

Полювання на…роботу
Багато уваги приділено традиційній системі «роботи по-японськи»: стилю управління японських підприємств та японським працівникам, так званим «сараріманам» (дослівно –«людина зарплати», офісний працівник), проте не часто згадують, як саме вся ця численна армія майбутніх «сараріманів» влаштовується на роботу, і що чекає на студентів 3–4-го курсу бакалаврату під час пошуку роботи. Тимур Сандрович – аспірант Кіотського університету – у своєму нарисі розказує про особливості пошуку роботи в Японії, або, як він це називає, «полювання на роботу».

Завантажити бізнес-вісник 

Перший бізнес-вісник Азійсько-Тихоокеанського регіону – це спільний неприбутковий проект Української асоціації Шанхаю та Львівської бізнес-школи УКУ.

З приводу інформаціїї, розповсюдження та публікації:
Мар'яна Сидорів (Китай та Далекий Схід), maryanasydoriv@gmail.com, тел: +8613817946342 www.uash.org
Вероніка Саврук (Україна), media@lvbs.com.ua, +380676756608 www.lvbs.com

Періодичність видання: раз на 2 місяці