Corporate Executive Educational Program для компанії SoftServe

Тривалість: листопад 2014 – листопад 2015 
Кількість учасників: 79 

Львівська бізнес-школа УКУ провела корпоративну програму управлінського розвитку для найбільшої української ІТ-компанії SoftServe.

Підсумком шести модульної Corporate Executive Educational Program стали презентації 11 проектів, над якими  управлінці компанії працювали у групах протягом п’яти місяців. Учасники програми презентували свої проекти перед радою директорів, генеральним директором та виконавчою радою компанії.

У рамках Corporate Executive Educational Program управлінці SoftServe прослухали курси:

- «Introduction into a Business as a System» від Михайла Винницького, Ph.D., професора з управління продажами (Україна)
-  «International Finance» від Манміта Сігха, венчурного партнер на New Access Capital, викладача EM Lyon (Шанхай) та Михайла Сала, фінансового директора LvBS (Україна)
- «Business Communications» від Анни та Деніела Льюісів з Institute of Leadership and Management (Лондон)
- «Leading Change: From Strategy to Action» від Дж. Б. Касарджана, професора з менеджменту Babson College (США)
- «Customer and Non-Customer Centric Organization» від Павла Шеремети, керівника Школи управління УКУ, екс-міністра економіки України
- «Strategy and Marketing» від Джо Понса, президента AXIOMA Marketing Consultants, екс-директора програми МВА IESЕ (Барселона)

Ярослав Любінець, голова ради директорів компанії SoftServe розповів про управлінські висновки та результати програми для компанії.

Пане Ярославе, як виникла ідея створення Corporate Executive Educational Program у компанії SoftServe?

Ідея виникла у ході обговорення стратегії розвитку компанії на наступний рік. Одним з пунктів стратегії був фокус на тому, щоб надавати нашим клієнтам сервіси вищої цінності  (high value). Ще один пункт – це глобалізація, збільшити присутність SoftServe на глобальних ринках. Ми побачили, аби реалізувати ці дві речі, потрібно підсилити нашу команду менеджерів, покращивши їхні управлінські навички (збільшити, так звану, management capability). Тому в нас з’явилася ідея провести програму управлінського розвитку для ключових менеджерів, щоб вони могли ще ефективніше втілювати стратегію розвитку компанії.

Ми прийняли рішення співпрацювати з Львівською бізнес-школою над цією програмою.  SoftServe є одним з фундаторів LvBS, і ми знаємо з якими викладачами працює школа. Тож, розуміли, що спільно зможемо створити потрібну нам програму, що тут нас почують і допоможуть забезпечити якнайкращий результат.

Що для вас стало головним у програмі?

Одна з цінностей програми для компанії – ми зібрали разом управлінців з України, Європи, США, щоб вони навчались разом, брали участь у спільних дискусіях. SoftServe – глобальна та досить велика компанія, і для нас було важливо залучити до програми управлінців різних рівнів та функціональних напрямків. Ми розуміли, що це непросте завдання, але бізнес-школа з ним чудово впоралася.

Тому Corporate Executive Educational Program стала для нас і навчанням, і своєрідним team building. Менеджери отримували завдання і працювали над їхнім вирішенням у групах, використовуючи прикладні інструменти та знання, безпосередньо проектуючи їх на роботу компанії. Це була суміш навчання разом з викладачами і самонавчання. Як я вже зазначав, однією з цілей програми було підвищити management capability, щоб вийти у роботі з клієнтами на якісно новий рівень, аби будувати глобальну компанію. Думаю, нам це вдалось.

Розкажіть, будь ласка, про підсумкові проекти учасників програми – який вплив вони матимуть на розвиток компанії?

На мою думку, саме підсумкові проекти стали родзинкою Corporate Executive Educational Program від LvBS. У роботі над проектами було кілька етапів, і на кожному з них мибачили як команди ростуть, як покращуються їхні проекти. Адже ті знання і вміння, які менеджери здобули в рамках програми, вони одразу використовували у проектах.  

Завдання, яке ми поставили перед менеджерами, – запропонувати реальний інноваційний проект, який відповідає стратегії розвитку компанії і пропонує покращення. У підсумку команди менеджерів представили і захистили 11 проектів. Усі проекти були дуже цікаві. Нам  було важливо зрозуміти, що наші менеджери вважають важливим для компанії, які напрямки є цікавими для них, у чому вони б хотіли себе проявити. Представлені проекти дуже різні: починаючи від креативних  (наприклад, впровадити гейміфікацію у компанії) до ґрунтовних (таких як: покращити corporate governance, розробити систему оцінки внутрішніх інвестицій тощо).

Ми відзначили 4 проекти з 11 – саме ці 4 проекти отримають цільове фінансування на реалізацію, а ми будемо стежити за ефективністю їхнього впровадження. Усі решта проектів ми не відкидаємо, адже вони також були цікавими і корисними для компанії. Ми будемо використовувати ідеї з цих проектів та залучати їхніх авторів у межах операційної діяльності. 

Яка Ваша мрія?

Я хочу, аби SoftServe завжди славився як успішна, інноваційна, глобальна компанія з українськими коренями. Щоб SoftServe залишався компанією №1, яка забезпечує чудове середовище для роботи IT професіоналів, розвитку їх компетенцій та кар’єрного зростання. Я бачу нас як компанію, яка працює з найуспішнішими клієнтами і разом з ними будує їхній успіх, свій успіх, і успіх нашої країни.