Що є ключовим у маркетингу та внутрішніх комунікаціях?

Модуль на програмі з інновацій та підприємництва (17-20 лютого) цього разу ми присвятили темі маркетингу і внутрішніх комунікацій. Їх вивчали не лише у теорії, а й на практиці з викладачами LvBS та вирішенням реальних кейсів.

Навчальний модуль MS in Innovations and Entrepreneurship розпочали із курсу «Внутрішні комунікації» від Ваче Давтяна, професійного бізнес-тренера, лідера компанії «Промкабель Електрика».

Він дав інноваторам кілька порад як ефективно організовувати свій час: «Вранці з 6-7 години і до 13 – час максимального припливу енергії. Першу половину дня присвятіть вирішенню важливих завдань – не перевіряйте пошту, не пийте з колегами кави і чаю. Зробіть собі «золоту годину», коли ви максимально концентруєтеся на роботі і над вирішенням важливих завдань. Ось ця година буде набагато ефективнішою, аніж цілий день хаосу». Принцип правильного слухання, за словами викладача, – 20 на 80: 20% – говорити, 80% – слухати. «Вміння слухати, розуміти, відчувати, що хоче сказати людина – дуже важлива частина комунікації, і одне з найвеличніших мистецтв. Якщо ви навчитесь слухати, вас будуть дуже цінувати», – додав він.

Ґрунтовну тему маркетингу розпочали з кейсу в Інтерактивному музеї D.S.Таємна Аптека. Учасники програми з інновацій та підприємництва відвідали цей містичний музей. Окрім здивування від чарівних таблеток, з яких «виповзає змій», шоколаду з м'ятою та героїну від кашлю, вони отримали і бізнес-завдання від компанії. Протягом наступного місяця інноватори працюватимуть над реальним кейсом та запропонують комунікаційні рішення для розширення аудиторії музею. Розв’язку кейсу перед топ-менеджментом компанії, учасники MSIE представлять уже наступного модуля.

Більше про Інтерактивний музей «Таємна аптека», який заснував випускник ‪#‎KEMBA Олег Никулишин, і який став доказом того, що фармацевтичний бізнес може бути не тільки корисним і прибутковим, а й цікавим, відмінним від загальноприйнятих шаблонів, читайте тут

Курсом «Правові аспекти ведення бізнесу» продовжили навчальний модуль з Андрієм Гринчуком, викладачем з права LvBS, керуючим партнером «Гринчук та партнери»: «Незабаром господарський кодекс, де прописані статті про приватне підприємництво, можуть скасувати. Тому наразі раджу не поспішати реєструвати ПП», – корисна порада від  адвоката. Учасники ‪‎MSIE освоїли бази корпоративного права, дізналися про те, що загрожує ПП та що відбувається з господарським кодексом.

Андрій Гринчук

«Мрія кожного маркетолога, аби в нього була така реклама, від якої споживачі плакатимуть», –  Олеся Драшкаба, художник-графік, креативний директор мережевої рекламної агенції Publicis Visage протягом двох днів читала учасникам курс «Зовнішні комунікації».

Олеся Драшкаба

«Сучасний успішний експерт з комунікацій – це той, хто вміє швидко інтегрувати. Конкурентні ринки вимагають креативних підходів», – наголошує маркетолог і додає – маркетологові критично важливо вміти стимулювати свою творчість. Тож, учасники окрім інструментальних речей – як визначити унікальну торгову перевагу свого продукту, де лежить серце маркетингу і комунікації – вчились стимулювати і розвивати свою креативність. Як підсумок курсу, вони разом з Олесею будували маркетингові стратегії для своїх проектів.  

Детально про тенденції та інструменти digital-маркетингу розповів Максим Саваневський, експерт із онлайн-комунікацій, засновник і головний редактор Watcher, керуючий партнер агенції цифрових комунікацій PlusOne DA: «Контент, який не несе цінності для користувача, – це даремно витрачені гроші. Важлива простота! Наприклад, на вашому сайті людей цікавить не так краса, як вирішення їхніх задач». З Максимом говорили про те, як правильно сегментувати клієнтську базу, як створювали релевантний контент для промо для свого проекту, про нові інструменти email-маркетингу, найновіші тренди у галузі цифрового просування.

Максим Саваневський

Модуль закінчили проектом «Вчимо і вчимося», в рамках якого учасники діляться власним досвідом і знаннями про сфери, у яких вони працюють. Так, Юрій Татунчак, Market Research Analyst у компанії ELEKS, розповів про особливості  аналізу даних у маркетингових дослідженнях.

Дякуємо учасникам за цікавий модуль, бажаємо креативних підходів у розв’язці кейсу, і до зустрічі у березні!