У чому успіх компанії Apple? Дизайн і маркетинг – наше все? Що допоможе вам створити інновацію? У чому ж унікальність компанії і які міфи існують навколо неї? Надамо вам кілька роздумів щодо цього від відомого у світі бізнес-мислителя Адріана Сливоцького.
Кар’єра Стіва Джобса в Apple викликала безліч коментарів стосовно його досягнень, особистості та бачення. Він заслуговує цієї уваги – це людина, яка змінила світ технологій і допомогла Apple стати однією з найдорожчих світових компаній, які одночасно створюють найбільшу додаткову вартість.
Мабуть, кожен з нас чув старий вислів про баланс між натхненням і важкою працею.
За останні два десятиріччя відбулося ніби-то неминуче сходження компанії та її продукції до вершин успіху. Кожна видозміна краща за попередню, кожен новий продукт – хіт продажів з першого дня, а черги біля магазинів Apple заповнені клієнтами, яким продукція компанії не просто подобається,вони в неї закохані.
Зовні здається, що таємний інгредієнт Apple – це захопливий дизайн (читайте про «думати інакше»), а також захопливий маркетинг цього дизайну. Іншими словами, 90% натхнення і 10% важкої праці.
Однак! Все зовсім інакше. Адже на противагу існує 3 “захопливих” міфи.
Міф №1 – Захоплива інновація
Реальність – Створення та відсіювання 10 повнофункціональних прототипів.
Apple виготовляє 10 повнофункціональних прототипів для кожного основного функціоналу нового продукту. Вони конкурують між собою, внаслідок чого відбираються три прототипи, з яких залишається один, що дозволяє отримати надзвичайно ретельно опрацьований кінцевий варіант. В Apple знають, чим більше ви конкуруєте всередині, тим менше вам доведеться конкурувати назовні.
Міф №2 – Захопливий дизайн
Реальність – Розбудова кращої передісторії (безперервне, суворе навчання, переговори та постійний моніторинг постачальників).
Кожен з нас зачарований гарним дизайном Apple, від самого пристрою до екрана, навіть до упаковки. Ми бачимо рівно стільки, скільки чарівники дозволяють нам побачити. Ми не станемо свідками 18-місячних переговорів з музичними компаніями або трирічного навчання в межах ланцюга постачання, що дозволило зробити MacBook Air надзвичайно тонким, легким та довговічним (батарея з 10-годинним зарядом).
Міф №3 – Захопливий маркетинг.
Реальність – Створення неперевершеного досвіду для мільйонів клієнтів у 500 магазинах по всьому світу для формування чудової взаємодії з клієнтами та постійного потоку позитивної усної реклами.
І, звісно ж, маркетинг. Блискучий маркетинг!
У створенні уваги Apple не поступається нікому. Однак увага без виправдання сподівань – це вогонь із соломи. Чарівники кажуть «Престо!» – і ми тамуємо подих від захвату. Однак, вони відволікають нашу увагу від титанічної праці, яка йде на забезпечення досконалого досвіду для десятків тисяч клієнтів щодня. Так-так, у 500 магазинах по всьому світу, не кажучи вже про незліченну кількість звернень на телефонну сервісну лінію зв’язку компанії.
Блиск, який ви бачите, – це не пояснення. Тому дивіться уважно – пояснення слід шукати у співвідношенні між натхненням та важкою працею, – говорить нам Адріан Сливоцький.
Нагадаємо, що зовсім скоро старт авторського онлайн-курсу Адріана Сливоцького від LvBS «Давид перемагає: сила асиметричного мислення», – партнера компанії «Oliver Wyman», члена Дорадчої ради LvBS, який двічі входив до переліків топ-50 бізнес-мислителів світу і топ-25 бізнес-консультантів.
На вас чекає 28 відео-лекцій, статті та матеріали книги «Давид перемагає», дві онлайн-зустрічі із Адріаном Сливоцьким, індивідуальна оцінка 11-ти завдань курсу, онлайн-спільнота з 500+ однодумців із різних сфер бізнесу. Встигніть отримати унікальну можливість пройти навчання в одного із найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, який входить до топ-25 бізнес-консультантів світу.
До зустрічі на онлайн-курсі!