Вміння будувати бізнес-стратегію та працювати на довгострокову перспективу, а ще створювати бренди та виводити їх на нові ринки – це лише частковий перелік тих навичок, які дає бізнес-симуляція MarkStrat. Саме її проходили учасники програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ під час останнього модулю, далі більше!
MarkStrat використовують 25 з 30 топ-бізнес-шкіл світу і вона є лідером з бізнес-симуляцій за оцінкою Financial Times. Саме тому вона й входить в обов’язкові курси для учасників програми Key Executive MBA LvBS. За словами Ігоря Фоменка, що входить у групу коучів, яка веде бізнес-симуляцію, MarkStrat допомагає бачити бізнес у перспективі, формує вміння домовлятися в команді, приймати ефективні управлінські, маркетингові, фінансові рішення, які рухають всю команду вперед. А ще – це про вміння приймати невдачу як можливість для руху далі.
Під час бізнес-симуляції учасники програми Key Executive MBA вчаться формувати бренд-стратегію і працювати на різних ринках, а також формувати новий ринок. «Стратегія і вміння працювати на довгострокову перспективу – одна з фундаментальних основ цієї бізнес-симуляції. Навчитися думати «в довгу», як мінімум, на три роки. Бо коли ти починаєш думати цими категоріями, тоді ти більш чітко вивчаєш і свого клієнта, і себе», – розповів Ігор Фоменко.
Загалом, за словами коучів, в цій бізнес-симуляції виграє та команда, яка отримує найбільше досвіду. Інструктор MarkStrat в Україні з 2006 року (більше 25 проведених бізнес-симуляцій) Катерина Баценко пояснює: «Найбільше радіємо, коли кожна команда прийняла свій виклик і змогла з ним впоратися. Наприклад, та команда, яка за формальними критеріями опинилася на третьому місці, але разом з тим побувала і в лідерах, і в аутсайдерах, і пережила цей досвід, змогла розвивати ринок – це для нас найкращий із можливих сценаріїв». У цій грі важливим є вміння ростити ринок і дотримання принципу win-win, коли в результаті твоїх дій виграють усі.
Дізнатися більше про програму Key Executive MBA
За відгуками коучів, 18 група учасників програми Key Executive MBA дуже активна, вони по-доброму агресивні, не зациклюються на невдачах, дружні між собою, при цьому мають здорову спортивну конкуренцію. Ось що розповідають про цей навчальний модуль самі учасники програми:
Павло Шерстюк, співвласник/CEO Rafinad People /Malevich / Приватні австрійські інвестиції: «Ця бізнес-симуляція просто супер! Під час неї я зрозумів, що азартна людина, тому добре, що до цього я не грав у покер:). Я готовий був три дні жити без сну і їжі, бо насправді було настільки цікаво. У моєму бізнесі важко отримувати звіти щодо дослідження ринку, тому, фактично, ми більше працюємо з припущеннями, а не даними. Я зрозумів, наскільки корисними вони можуть бути, в них справді потрібно інвестувати і використовувати для планування».
Артем Рузак, CEO/CTO компанії Covizmo: «Це дуже цікавий і захопливий курс, який тримав нас весь час в емоціях. Всі учасники були дуже включені, на 150%, і зрозуміли: маркетинг – це важливо, дослідження ринку – це важливо, стратегія – це важливо. Я для себе виніс те, що інформації можна отримати дуже багато, завдяки звітам. Але важливо знати, які з них є ключові, які показники є справді важливими і можуть вплинути на рішення. У грі ми пробували вийти на новий ринок, який ще не досліджено – і це також було для мене досить корисно, бо в житті таке не часто випробуєш.
Зараз в компанії ми працюємо над створенням нового продукту і особисто мені ці маркетингові звіти показали, що мусимо купувати готові дані, бо вони справді мають додану вартість. Я розумію, що в реальності ми, мабуть, не отримаємо настільки деталізовану інформацію, але, принаймні, я знаю тепер, які показники є важливі».