Наприкінці минулого тижня Львівська бізнес-школа УКУ мала чудову нагоду приймати у своїх стінах успішного підприємця, співзасновника міжнародної рітейл-компанії Modern-Expo Group Петра Пилипюка.
Зустріч була дуже камерною та затишною, із дотриманням усіх карантинних вимог. Присутні мали змогу не лише послухати про шлях становлення компанії, але і вживу поспілкуватись із Петром Пилипюком, який охоче ділився особистим досвідом ведення бізнесу та давав поради.
З легкої руки модераторки заходу Софії Опацької, декан-засновниці LvBS, 2-годинна подія минула надзвичайно цікаво та динамічно.
Ділимось із вами найцікавішими інсайтами зустрічі:
Modern-Expo Group – це не про конкуренцію, це про партнерство. Заводи компанії входять у 5-ку найкращих в Європі і це привід для гордості. Разом із тим тут ніколи не забувають про партнерів (а це понад 60 дилерів-партнерів по всьому світу) та дбають про налагодження партнерських мереж.
Раніше філософія компанії була спрямована на лідерство: «Хочеш бути найкращим – працюй із найкращими», проте, глобалізація змінила фокус підходу й тепер на першому місці тут партнерство:
«Ми налагоджуємо партнерські мережі, ми віримо саме в такий підхід. Коли є партнер з ринку і він розуміє твої потреби, то це класна колаборація та синергія, яка дає можливість заробляти більше для усіх сторін», – переконаний підприємець.
Петро Пилипюк наголошує на тому, що для вдалого пошуку бізнесового партнера мало високих компетенцій, потрібно, аби збігались цінності, у Modern-Expo Group це чесність та оптимізм:
«Наш козир – чесність та оптимізм, то наші дві ключові цінності. На них ми і орієнтуємось при пошуку нових партнерств, якщо ж цінності не збігаються, то рано чи пізно це призведе до конфлікту».
Наймаючи на роботу людей Петро Пилипюк завжди намагається розпізнати таланти та обрати правильну людину на правильне місце:
«У кожного є свій талант, потрібно лиш вміти його розпізнати. У мене, наприклад, талант згуртовувати довкола себе таланти, слухати людей і давати шанс розвиватись, чому я неймовірно радий».
«Ми бачимо роль нашої компанії у тому, аби допомагати розвиватись малому та середньому бізнесу, саме тому ми відкриті до обміну досвідом, дати їм ті рішення, які допоможуть локальним компаніям стати глобальними», – додає бізнесмен.
Криза 2020 не оминула Modern-Expo Group й довелось дещо оптимізувати склад, аби продовжувати рухатись швидко та масштабно, але криза це ще й екзамен:
«Ми пережили кризи 1999, 2008, 2014, 2020. Кожна криза – це екзамен чи ви достатньо дорослі щоб пережити це все. Потрібно завжди пам’ятати, ви нікому непотрібні, якщо ви непотрібні клієнту. Ми всі часто недостатньо фокусуємось на болях клієнта, а маємо занурюватись в специфіку роботи з клієнтом глибше і реагувати швидше, ніж цей запит виникає».
Попри кризу та пандемію Україна сьогодні впевнено рухається вперед на рітейл-ринку:
«Україна зараз на шляху до статусу країни-інноватора на світовому ринку рітейлу. Ми добре усвідомлюємо, що лише торгове обладнання – це все old school. Зараз це більше про інноваційні рішення, об’єднання онлайну та офлайну в одному місці і ми над цим працюємо», – ділиться співзасновник Modern-Expo Group.
Разом із тим потрібно тверезо оцінювати стан справ і пам’ятати про ощадність, не гнатись лише за статусом:
«Рухайтесь по спіралі, не біжіть з шашками наголо, це часто може не виправдатись. Обривайте спершу ті яблука, які внизу, а тоді потрохи підійметесь до вершини яблуні», – резюмує Петро Пилипюк, який особливо відзначив авторський курс Адріана Сливоцького «Давид перемагає».
«Помилки – це те, що завтра нас зробить сильнішими. Ми не звільняємо за помилки, ми працюємо із проблемою й усуваємо прогалини. Загалом, наша компанія повертається у дух стартапу і створює нові стартапи».