29-30 січня на програмі «Ефективне управління малим бізнесом» відбувся четвертий навчальний модуль. Цього разу підприємці вивчали маркетинг, маркетингові комунікації та стратегію продажу.
Модуль розпочався з курсу Ігоря Гута «Стратегічний маркетинг та бізнес-модель». Учасники вивчали ДНК стратегічного маркетингу, золотий трикутник Адріана Сливоцького і багато інших інструментів для побудови успішної компанії. В рамках модуля учасники почали роботу над кейсом «Таємна Аптека» разом із Наталею Обозненко та безпосередньо відвідали інтерактивний музей «Таємна Аптека», де мали нагоду ознайомитись із концепцією проекту з середини. Другий навчальний день учасники присвятили вивченню продажу. Олесь Піщак розповів про основні інструменти та стратегію продажу.
31 січня у Львівській бізнес-школі відбувся практичний навчальний семінар «Стратегія продажу». Разом з Олесем Піщаком учасники семінару проаналізували власні системи продажу, їх недоліки та сильні сторони. Семінар був наповнений численними практичними кейсами та вправами.
Львівська бізнес-школа щиро дякує викладачам та учасникам обох програм і бажає подальших професійних успіхів!