Модуль для інноваторів: бізнес-етика, макроекономіка та Блакитні океани

19 Жов 2015

Другий модуль програми для учасників MS in Innovations and Entrepreneurship розпочався з візиту у Центр міської історії Центрально-Східної Європи,  де протягом дня працювали з Шоною Тонкін, викладачем і адміністратором у Regent University та освітнім директором Тихоокеанського музею авіації в Перл-Харбор. Розмовляли про етику в бізнесі: «Якщо ви хочете транслювати цінності вашого бізнесу, необхідно спершу задуматися про систему своїх цінностей. Якщо ми не можемо зрозуміти себе, як ми можемо зробити свій внесок у бізнес? Наші цінності приходять із нашого попереднього досвіду», – зазначила Шона.

 

 

Ці слова на практиці власного бізнесу підтвердив Марк Зархін, засновник «Кумпель-груп» та мережі піцерій «Челентано». «Формула успіху однозначно існує, і вона лежить у системі цінностей. Будь-який бізнес – це емоції, які ви викликаєте цінностями, закладеними в його основу. Цінності власника, адміністратора, продавця можуть бути зовсім різними, тому важливо добре вибудувати систему, щоб вартість цінності не втрачалася на кожному з етапів. Маркетинг компанії та продукту – це теж про емоції, чим яскравіші емоції ви викличите спочатку, тим швидше клієнт прийме рішення про покупку, оскільки це рішення часто є спонтанним».

Наступний день розпочали курсом із макроекономіки з Ярославом Притулою. «Ми не можемо весь час збільшувати заощадження. З точки зору макроекономіки, заощаджуючи, ви нічого доброго для економіки не робите. Глобальна кількість платоспроможного населення зменшується. Тому у наш час варто говорити не про те, як зростати, а як не падати вниз і не втратити того, що вже є. Правда, це все у довгостроковій перспективі. Короткостроково варто заощаджувати та інвестувати кошти», – зазначив керівник Програми з комп’ютерних наук УКУ/ CS UCU.

В рамках модуля учасникам випала унікальна можливість зустрітись з експертом  Кремнієвої долини з інноваційного підприємництва – Бартоном Лі (Burton Lee), професором Стенфордського університету, який провів майстер-клас «Business Design and Innovations».  Ключові тези від спікера, які він пояснив на прикладах глобальних компаній: «Company culture is the core innovation platform. Quality is extremely important. Understand the end-to-end customer experience».

Презентацію Бартона Лі ви можете переглянути за посиланням

Закінчили модуль курсом про стратегії Блакитних океанів з Сергієм Гвоздьовим, партнером інституту стратегій «Inspira» і керуючим партнером компанії «Необхідно й достатньо».  А насамкінець працювали над практичними речами, вимірюючи  вартість грошей у часі та менеджмент персональних фінансів.

Загалом під час модуля прозвучало багато нових і свіжих думок, які учасники екстраполювали через власний досвід та ідеї власних бізнесів. «Для розуміння ринку, макроекономіки та стратегії треба добре розуміти людську психологію, оскільки людина є основою будь-якого бізнесу»,  – коротко, але влучно підсумовують учасники.