Як масштабувати бізнес і зробити прорив у час кризи? 8 червня стартувало навчання для учасників другого набору авторського онлайн-курсу Адріана Сливоцького «Давид перемагає: сила асиметричного мислення». Протягом 2-х місяців 550 учасників з різних куточків України та світу вивчатимуть асиметричне мислення провідних компаній світу, а також отримають покрокову інструкцію як асиметричні підходи застосовувати у власних компаніях і проєктах.
Серед учасників маємо понад 50 управлінських команд з Intellias International, Видавництво Старого Лева, Sigma Software, Kormotech LLC / ТОВ Кормотех, SoftServe, Leoni, «Медіа Група Україна», медичних компаній та банків. Також значно розширилася географія учасників. Крім підприємців з України, до групи приєдналися міжнародні українські компанії з Німеччини, Об’єднаних Арабських Еміратів, Бельгії, Словаччини, Сінгапуру, Канади та США.
«Ми бачимо велику активність учасників курсу. Вони знайомляться у чаті, об’єднуються в команди, домовляються про віртуальні зустрічі один з одним, щоб обговорювати вивчене і нові можливості для бізнесу. Навіть у онлайні нам вдається забезпечити основну цінність навчання – спілкування та знайомство з цікавими людьми», – зазначила Роксоляна Вороновська, CEO LvBS Consulting.
Відомий бізнес-футуролог та бізнес-консультант Адріан Сливоцький дослідив сотні стартапів і знайшов код їхнього успіху – асиметрична модель конкуренції і 8 важелів впливу. Усі, без винятку, найкращі гравці глобального ринку використовують ці 8 важелів: масштабні проблеми, вміння швидко і правильно помилятися, швидкість, ощадність, доступ, алгоритми, магнетизм і розповідь. Детальніше про них ви можете прочитати у книзі «Давид перемагає».
Як зазначає сам Адріан Сливоцький: «Автором цієї книжки є не я. Її авторами є Джек Ма, Ілон Маск, Стів Джобс, Кіра Рудик, Дмитро Запорожець, Олексій Шевченко, Максим Литвин. Це означає, що ця книга, онлайн-курс – кристалізація найкращого мислення, тактики і засобів від найкращих команд у світі стартапів, найконкурентнішої галузі у глобальній економіці».
Тож, на думку бізнес-футуролога, саме зараз найкращий час для прориву. Чому? «До кризи у нас було Х проблем, зараз їх є вдвічі більше. Це наче, коли на морі відступає вода і підводні камені вперше стають видимі. Багато проблем оголилися. А стартап – це жива лабораторія, гіпердійсність. Він вчить нас швидше думати, мислити більш вимогливо, вчить страху, швидкості, впертості, невпевненості, золотої вартості добрих друзів. Виберіть високовартісну проблему, виберіть 2-3 добрих друзів, попрацюйте разом з максимальною інтенсивністю. Провалитесь? Ну і що! Не забувайте про Джека Ма: компанія Alibaba не була першою успішною спробою, а третьою або й четвертою».
Наступний старт авторського онлайн-курсу Адріана Сливоцького запланований на осінь. Стежте за анонсами у соцмережах та на сайті.
Адріан Сливоцький – бізнес-футуролог, один із найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, який входить до топ-25 бізнес-консультантів світу та консультує компанії зі списку Fortune 500, серед яких Nike, Hyundai, Samsung. Тепер, завдяки авторському онлайн-курсу LvBS, українські підприємці отримують доступ до провідних світових практик і найактуальніших знань: як зростати у час кризи, у чому сила асиметричних змагунів, як разом з командою розробити ефективну антикризову стратегію для свого бізнесу, проєкту.
Наступний старт авторського онлайн-курсу Адріана Сливоцького запланований на осінь. Стежте за анонсами у соцмережах та на сайті.