Чи можливо збудувати сервіс, від якого ваші клієнти будуть у захопленні та захочуть повертатися знову і знову? Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) у межах конференції INTRO-2018 запрошує на тригодинний воркшоп із service-design «Створювати послуги, які подобаються клієнтам: від Персон до Швидкого Прототипування» від Андрія Міліневського – міжнародного професіонала в трансформаціях, інноваціях та управлінні клієнтським досвідом.
Маючи понад 20 років executive-роботи в телекомі (Київстар, Beeline, Golden Telecom), Андрій Міліневський у партнерстві заснував агенцію CX design, яка допомагає великому українському бізнесу розбудовувати успіх завдяки ефективній клієнтоцентричності. Агенція створює цілісні системи управління клієнтським досвідом і будує відмінні послуги та конкурентні продукти методами дизайн-мислення.
Цей воркшоп допоможе зрозуміти, як втримати клієнта, дослідивши його шлях (customer journey). Адже молоді компанії, стартапи завзято борються за кожного замовника чи покупця. Проте в процесі масштабування дуже часто зв’язок з клієнтом втрачається, що негативно відображається на ефективності ведення бізнесу.
Андрій Міліневський отримав MBA у Maastricht School of Management (Нідерланди), практик дизайн-мислення, сертифікований партнер та консультант із продажу Miller Heiman Group, та Technology of Participation фасилітатор.
Андрій керував трансформацією, створенням інновацій, відмінного клієнтського досвіду, маркетингом та продажем у великому міжнародному телекомі з 1997 року. Три роки керував і великим телекомом: CEO Golden Telecom і Beeline в Україні; 6 років як B2B-директор та Chief Transformation Officer Андрій керував клієнтоцентричною трансформацією Київстару: створенням Customer Experience Management функції та напрямку Big Data, реорганізацією B2B продажу та маркетингу, кол-центру, дизайном трансформації рітейл, програмою omni-channel та ін.
Програма конференції «INTRO-2018: як компаніям зберігати драйв стартапу?»
[register-button token=’1d2c6def-f4ea-4fef-b225-0402be487a52′ title=’Купити квиток’]