Минулого тижня студенти магістерських програм Бізнес-школи УКУ долучилися до групи студентів програми МВА Mendoza College of Business, University of Notre Dame до навчання за програмою Фонду Мейєра «Business on the Frontlines», яке відбулося у Вроцлаві. Протягом тижня вони разом працювали над проєктами стратегічного розвитку для Фундації УКУ в Польщі, яка покликана об’єднати та підтримати українців у Польщі та, зокрема, у Вроцлаві.
Під час навчання студенти разом досліджували ключові теми, такі як: соціальні виклики та перешкоди у працевлаштуванні, ідентичність і мислення українців, які намагаються налагодити своє життя у Польщі. Одночасно вивчали досвід та можливості вже існуючих організацій, щоб відзнайти ті рішення, які б сприяли професійній реалізації, або створили умови для навчання, розвитку та економічного добробуту наших співвітчизників за межами України.
«Завдяки цьому спільному навчанню учасники програми з обох країн отримали унікальний досвід спілкування, взаємодії та емпатії, який точно конвертується у знання, висновки та їх власне ставлення у майбутньому. Студенти та випускники магістерських програм бізнес-шкіл, як у США, так і в Україні, володіють знаннями та мисленням, які повинні сприяти розвитку організацій та компаній різного масштабу. Програма “Business on the Frontlines” у реальному житті ще під час навчання дає можливість студентам застосувати всі свої знання і таланти для допомоги й розвитку у громадах, які виявилися у складних ситуаціях через часто незалежні від них обставини. Величезну повагу та захоплення викликали залученість та готовність студентів і викладачів докласти всіх зусиль та знань, щоб результат їх роботи в цій програмі справді допоміг українській громаді почуватися гідно навіть за тих обставин, які змушують їх залишатися за кордоном», – прокоментувала Ярина Бойчук, СЕО Бізнес-школи УКУ.
У програмі брали участь студенти Бізнес-школи УКУ: учасниці магістерської програми MSc in Innovations and Entrepreneurship Христина Марцінковська, Софія Рибицька та Ольга Падяк, а також учасниця програми MSc in Marketing Management Оксана Снітко. Разом зі студентами до Вроцлаву вирушила і СЕО Бізнес-школи УКУ Ярина Бойчук.
«Для мене цікавим було спостерігати відмінність до підходу роботи Американців та студентів Бізнес-школи УКУ. Дуже цінним було поділитись досвідом та дослідити ситуацію з українцями, які вимушено живуть в Польщі. Ми працювали над створенням (стратегічного плану для) центру для українців навколо цінностей УКУ. Схожі проєкти роблять твій мозок гнучкішим, амбіції ширшими. Особливе дякую СЕО Бізнес-школи УКУ Ярині Бойчук за наставництво», – ділиться враженнями Софія Рибицька.
«Працювати над проєктом для українських біженців виявилось неможливим без присутності нас, українців: гострим було питання менталітету, довелося говорити про історичні особливості, пояснювати, як саме працює освіта, культура, робота в Україні, якщо порівнювати з США. Разом з американськими студентами ми валідували місію, допомагали колегам з опитуванням аудиторії, розшифровували отримані результати. В кінцевому результаті, завдяки спільним зусиллям, в нас все вийшло, і всі стейкхолдери залишились задоволеними. Для команди студентів УКУ це був цінний досвід, який подарував інсайти, нові підходи до роботи та крутий нетворкінг. Хоч проєкт тривав тільки чотири дні, те, що кожен з нас забрав з собою, безцінно», – розповіла про свою участь у програмі Христина Марцінковська.
Також подію прокоментувала Роксоляна Вороновська, очільниця Фундації УКУ у Вроцлаві: «Центр УКУ у Вроцлаві є на початку своєї діяльності. Ми маємо за ціль служити українській спільноті в Польщі, розвивати академічну співпрацю, сприяти українсько-польському діалогу. Водночас в нас поки обмежені ресурси, тому треба визначати першочерговий фокус діяльності, так само розвивати партнерства, щоб діяти спільно. Група МВА студентів з Нотр Даму допомогла напрацювати стратегію для центру на найближчий час. Вони так само подивилися на наші виклики і потреби ззовні, і це дуже цінний погляд».
Програма «Business on the Frontlines» зосереджена на розбудові спільнот, що постраждали від конфліктів, упереджень, бідності та нелегальної економіки, що є одним з найбільших викликів 21-го століття. Ціль «Business on the Frontlines» – знайти нові рішення деяких найскладніших світових проблем і стати форумом для всіх організацій, які прагнуть до вдосконалення, незалежно від того, наскільки вони різноманітні, для спільної роботи над побудовою стабільних та успішних спільнот.