31 жовтня у Львівській бізнес-школі відбувся практичний навчальний семінар «Стратегія продажу». Його автор та викладач Олесь Піщак, випускник магістерської програми Львівської бізнес-школи Key Executive MBA, ознайомив учасників з основними стратегіями та інструментами, необхідними для досягнення успіху у продажу. При цьому, він поділився своїм багаторічним досвідом роботи із численними відомими українськими брендами. Таким чином, під час семінару учасники мали змогу працювати з інтерактивними матеріалами та живими кейсами.
Розглянувши успішні приклади і поширені помилки, що здійснюються при продажу, учасники мали змогу зробити корисні висновки та спроектувати опрацьовані приклади на власний бізнес. Зокрема, працюючи над своєю стратегією продажу, вони розглядали методи залучення і стратегії роботи з клієнтами відповідно до типу бізнесу; канали розповсюдження; інструменти продажу залежно до галузей.
Львівська бізнес-школа УКУ щиро дякує учасникам за активну участь та Олесю Піщаку за продуктивну роботу під час семінару.