12 жовтня понад сотня людей зібралися на амбітну для Бізнес-школи УКУ подію: відкриття UA Marketing Club, який має на меті об’єднати спільноту професійних маркетологів зі всієї країни під спільними цінностями та бажанням змінити український маркетинг. Адже Український маркетинг клуб стає місцем, де поєднуються академічні знання та практичний досвід, вірять в силу взаємодії, яка ґрунтується на довірі, свободі і чесності та створюють спільноту, де кожен може знайти те, що йому потрібно.
Відкриття UA Marketing Club стало важливим кроком у створенні професійної маркетингової спільноти, що об’єднує людей зі спільними цінностями та прагненням змінювати український маркетинг. Спільноти — це не лише місце для обміну думками, а потужний інструмент для створення нових сенсів, впливу на ринок та розвитку професійних навичок. Від дискусій про силу брендів і шляхів клієнтів до практик доказового маркетингу — учасники отримали не лише нові знання, а й можливість стати частиною амбітної спільноти, де кожен зможе знайти підтримку та ресурси для свого розвитку.
Що цікавого відбулося під час відкриття клубу?
Нам вдалось обʼєднати понад сотню людей на чотирьох дискусіях з експертами, де учасники мали змогу знайти відповіді на питання:
Для чого бізнесам потрібні спільноти?
Що очевидного і неочевидного ми можемо знаходити, об’єднуючись у спільноти? З цієї теми розпочали розмову з декан-засновницею Бізнес-школи УКУ Софією Опацькою, СЕО Бізнес-школи Яриною Бойчук та засновником UA Marketing Club і директором магістерської програми MSc in Marketing Management Ігорем Блистівом.
«Для мене важливе середовище і цінності, і коли об’єднуються люди з правильними цінностями – вони творять нові сенси. Тому я вірю, що спільнота довкола Бізнес-школи УКУ дозволить подолати бар’єри та змінювати ці сенси», – так про мотивацію створити спільноту маркетологів на базі Бізнес-школи УКУ розповів Ігор.
Софія Опацька розповіла про цінність спільноти для Бізнес-школи: «Ми заснували Бізнес-школу в 2008 році, і дві статті витрат, які всі викреслили з своїх бізнес-планів через тодішню фінансову кризу – це освіта та маркетинг. Тому підписка на 10 подій Бізнес-школи, яку ми назвали «спільнотою» стала першим нашим продуктом».
«Спільнота – один з головних аспектів life long learning. Це платформа, де люди можуть пізнавати, дізнаватися та усвідомлювати, заради чого потрібно вчитись, бо навчання – це завжди пережиття і місце реалізації. В спільноті 1+1 дорівнює завжди більше ніж 2» – зазначила Ярина Бойчук.
Що таке бренд?
Валентин Панюта, CEO креативної агенції Hypernormal та ех-Brend leader і co-CEO Fedoriv Agency розповів про те:
- як людський мозок сприймає бренди та приймає рішення;
- що важливіше для бізнесу: іміджева чи продуктова комунікація?
- чи потрібно бренду диференціюватися та бути унікальним?
Валентин поділився своїм досвідом рекламних промо для Розетки, запуску бренду Дія та просування United 24 media.
Як бізнесу допоможе шлях клієнта?
Про те, чому бізнеси з ідеальною рекламою не мають продажів розповів Олег Косс, засновник агенції Lanka.CX та викладач Бізнес-школи УКУ. Олег поділився тим, як розуміння шляху клієнта і аналіз його поведінки перед купівлею товару чи послуги допоможе виявити слабкі місця в бізнес-процесах та адаптувати маркетингові стратегії. На прикладі кейсів, над якими він працював, Олег розповів про типи споживачів та їхні особливості у процесі побудови клієнтського шляху.
Доказовий маркетинг існує?
Про це з учасниками події поділилася Анастасія Пустильник, CEO агенції Aimbulance. Анастасія розповіла про закони маркетингу та умови залучення нових клієнтів, та зазначила, які дослідження потрібно провести, аби просувати новий продукт.
Згодом засновник клубу Ігор Блистів разом із продюсеркою Анастасією Ковальчук оголосили про відкриття клубу, поділилися про можливість підписки, запрошуючи всіх долучитися до цієї професійної спільноти. А також провели благодійний розіграш, кошти з якого спрямували на збір на Mavic 3 Classic для учасника MSc in Marketing Management Романа Ткачука.
UA Marketing Club пропонує для учасників три варіанти підписки, в які входять вебінари, мастермайнди, чати, подкасти, нетворкінг та консультанції з експертами. UA Marketing Club – це знахідка для тих, хто мріє створювати магнетичні продукти та wow-сервіси, шукає нові досвід, підходи та можливості, потребує refresh, який допоможе зрозуміти, куди рухатися далі.
Дякуємо партнерам заходу Enzym Group, програмі лояльності Fishka, Kormotech та Kyivstar, спікерам, команді проєкту та всім, хто доєднався розділити з нами цю важливу подію.
Шукайте детальну інформацію про те, як стати учасником клубу за посилання: https://uamarketingclub.com/subscription/