Відкриття UA Marketing Club в Бізнес-школі УКУ!

16 Жов 2024

12 жовтня понад сотня людей зібралися на амбітну для Бізнес-школи УКУ подію: відкриття UA Marketing Club, який має на меті об’єднати спільноту професійних маркетологів зі всієї країни під спільними цінностями та бажанням змінити український маркетинг. Адже Український маркетинг клуб стає місцем, де поєднуються академічні знання та практичний досвід, вірять в силу взаємодії, яка ґрунтується на довірі, свободі і чесності та створюють спільноту, де кожен може знайти те, що йому потрібно.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UA Marketing Club маркетинг клуб спільнота маркетологів маркетологи

Відкриття UA Marketing Club стало важливим кроком у створенні професійної маркетингової спільноти, що об’єднує людей зі спільними цінностями та прагненням змінювати український маркетинг. Спільноти — це не лише місце для обміну думками, а потужний інструмент для створення нових сенсів, впливу на ринок та розвитку професійних навичок. Від дискусій про силу брендів і шляхів клієнтів до практик доказового маркетингу — учасники отримали не лише нові знання, а й можливість стати частиною амбітної спільноти, де кожен зможе знайти підтримку та ресурси для свого розвитку.

Що цікавого відбулося під час відкриття клубу?

Нам вдалось обʼєднати понад сотню людей на чотирьох дискусіях з експертами, де учасники мали змогу знайти відповіді на питання:

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UA Marketing Club маркетинг клуб спільнота маркетологів маркетологи

Для чого бізнесам потрібні спільноти?

Що очевидного і неочевидного ми можемо знаходити, об’єднуючись у спільноти? З цієї теми розпочали розмову з декан-засновницею Бізнес-школи УКУ Софією Опацькою, СЕО Бізнес-школи Яриною Бойчук та засновником UA Marketing Club і директором магістерської програми MSc in Marketing Management Ігорем Блистівом.

«Для мене важливе середовище і цінності, і коли об’єднуються люди з правильними цінностями – вони творять нові сенси. Тому я вірю, що спільнота довкола Бізнес-школи УКУ дозволить подолати бар’єри та змінювати ці сенси», – так про мотивацію створити спільноту маркетологів на базі Бізнес-школи УКУ розповів Ігор. 

Софія Опацька розповіла про цінність спільноти для Бізнес-школи: «Ми заснували Бізнес-школу в 2008 році, і дві статті витрат, які всі викреслили з своїх бізнес-планів через тодішню фінансову кризу – це освіта та маркетинг. Тому підписка на 10 подій Бізнес-школи, яку ми назвали «спільнотою» стала першим нашим продуктом».

«Спільнота – один з головних аспектів life long learning. Це платформа, де люди можуть пізнавати, дізнаватися та усвідомлювати, заради чого потрібно вчитись, бо навчання – це завжди пережиття і місце реалізації. В спільноті 1+1 дорівнює завжди більше ніж 2» – зазначила Ярина Бойчук.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UA Marketing Club маркетинг клуб спільнота маркетологів маркетологи

Що таке бренд?

Валентин Панюта, CEO креативної агенції Hypernormal та ех-Brend leader і co-CEO Fedoriv Agency розповів про те:

  • як людський мозок сприймає бренди та приймає рішення;
  • що важливіше для бізнесу: іміджева чи продуктова комунікація?
  • чи потрібно бренду диференціюватися та бути унікальним? 

Валентин поділився своїм досвідом рекламних промо для Розетки, запуску бренду Дія та просування United 24 media.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UA Marketing Club маркетинг клуб спільнота маркетологів маркетологи

Як бізнесу допоможе шлях клієнта?

Про те, чому бізнеси з ідеальною рекламою не мають продажів розповів Олег Косс, засновник агенції Lanka.CX та викладач Бізнес-школи УКУ. Олег поділився тим, як розуміння шляху клієнта і аналіз його поведінки перед купівлею товару чи послуги допоможе виявити слабкі місця в бізнес-процесах та адаптувати маркетингові стратегії. На прикладі кейсів, над якими він працював, Олег розповів про типи споживачів та їхні особливості у процесі побудови клієнтського шляху.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UA Marketing Club маркетинг клуб спільнота маркетологів маркетологи

Доказовий маркетинг існує?

Про це з учасниками події поділилася Анастасія Пустильник, CEO агенції Aimbulance. Анастасія розповіла про закони маркетингу та умови залучення нових клієнтів, та зазначила, які дослідження потрібно провести, аби просувати новий продукт.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UA Marketing Club маркетинг клуб спільнота маркетологів маркетологи

Згодом засновник клубу Ігор Блистів разом із продюсеркою Анастасією Ковальчук оголосили про відкриття клубу, поділилися про можливість підписки, запрошуючи всіх долучитися до цієї професійної спільноти. А також провели благодійний розіграш, кошти з якого спрямували на збір на Mavic 3 Classic для учасника MSc in Marketing Management Романа Ткачука. 

UA Marketing Club пропонує для учасників три варіанти підписки, в які входять вебінари, мастермайнди, чати, подкасти, нетворкінг та консультанції з експертами. UA Marketing Club – це знахідка для тих, хто мріє створювати магнетичні продукти та wow-сервіси, шукає нові досвід, підходи та можливості, потребує refresh, який допоможе зрозуміти, куди рухатися далі. 

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UA Marketing Club маркетинг клуб спільнота маркетологів маркетологи

Дякуємо партнерам заходу Enzym Group, програмі лояльності Fishka, Kormotech та Kyivstar, спікерам, команді проєкту та всім, хто доєднався розділити з нами цю важливу подію.

Шукайте детальну інформацію про те, як стати учасником клубу за посилання: https://uamarketingclub.com/subscription/