Два насичених дні роботи для керівників і топ-менеджерів з провідним бізнес-мислителем світу Адріаном Сливоцьким – у Львівській бізнес-школі УКУ стартував тримісячний курс «Мистецтво перемоги», аналогів якого немає в Україні.
Курс «Мистецтво перемоги» унікальний з точки зору методології і наповнення. Після двох днів безпосередньої роботи, учасники переходять до дистанційного тримісячного навчання, виконуючи завдання та опрацьовуючи рекомендовану літературу від автора курсу. У грудні вони матимуть можливість підбити підсумки навчання (follow-up) із Адріаном Сливоцьким у Львові.
Як визначити зони неприбутковості, пріоритети клієнтів, що потрібно для того, щоб побудувати ефективну бізнес-модель, що є джерелом стратегічного контролю, як змінюється світ з точки зору міграції капіталу, які можливості з’являтимуться наступні 5 років, як створити магнетичну пропозицію, – на ці та інші питання учасники шукали відповіді під час інтенсивного дводенного курсу (19-20 вересня). Адріан Сливоцький запропонував конкретні інструменти та кроки, над якими вони працюватимуть наступні 12 тижнів проектуючи ці знання і завдання на власний бізнес.
За словами Адріана Сливоцького, сьогодні найкращі підприємці визнають, що влада перейшла від бізнесу до клієнтів, а тому вони створюють ефективні бізнес-моделі, щоб захистити свою прибутковість не на противагу конкурентам, а на противагу владі клієнтів:
«Ні якісні послуги, ні добра ціна не є пріоритетом вашого клієнта. Пріоритет клієнта – це те, що він може отримати виключно від вас. Тому, якщо хочете виграти у процесі створенні капіталу, будьте вибором №1 для своїх клієнтів. Для цього треба почути свого споживача».Щоб уникнути ризиків, експерт радить проаналізувати власну бізнес-модель, скільки ще вона житиме і які альтернативи можна розробити.
У процесі побудови ефективного бізнесу чи не найважливішу роль відіграє гнучкість, відкритість до змін та готовність вчитися: «Постійно шукайте кращого, адже клієнти змінюються. Дивіться на світ очима та емоціями свого споживача: він не хоче ввести нас в оману, адже не його мета визначити, якою буде ціннісна пропозиція на майбутнє, а наша».
Щодо ведення бізнесу в Україні експерт дав управлінцям стратегічні поради:
– досконало вивчити англійську не лише самим, а й усім людям в організації,
– багато читати і робити це стратегічно (визначити мету читання, працювати над текстом, аналізуючи та повертаючись до нього)
– формувати та розширювати власну ділову мережу
Останню сесію бізнес-консультант присвятив моделі провідництва на прикладі таких лідерів ХІХ та ХХ ст. як Джон Рокфеллер, Генрі Форд, Ендрю Каргені. Ключове питання, яке ставить Адріан Сливоцький після вивчення досвіду цих лідерів, – який взаємозв’язок між цінністю бізнесу, етичним провідництвом та соціальною відповідальністю? «Розшифрувати найкращих надзвичайно складно, тому не завжди вірте у те, що читаєте, дивіться, що стоїть за цим», – радить експерт.
На останок дводенної сесії, бізнес-консультант, який входить до топ-25 найкращих у світі, розповів, чому вирішив «інвестувати» сили у цей проект і у створення унікального навчального курсу в LvBS: «По-перше – це команда Львівської бізнес-школи УКУ: вони почали з нічого і працювали дуже наполегливо. Вони мають своєрідний дух, силу, витривалість, впертість і розум. Працюючи разом з вами, тими, що приєднались до цього курсу, і думаючи інакше від інших, ви можете створити найкращу бізнес-школу. По-друге, я вірю, ні – я знаю, що найкращим підприємцем-лідером ХХІ ст. може стати людина, яка сидить тут серед нас. Я знаю, що саме тут може виникнути та спільнота і мережа унікальних етичних провідників, що можуть спричинитися до справжніх перетворень, таких, до яких спричинилися Стів Джобс, Джеффрі Безос та інші, і я бажаю успіхів у вашій праці на наступні п’ять десятиліть».
Додамо, що наступна зустріч з Адріаном Сливоцьким у Львівській бізнес-школі УКУ запланована уже на грудень цього року.
Довідка
Адріан Сливоцький – член Дорадчої ради LvBS, один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, партнер компанії Oliver Wyman, увійшов до п’ятдесяти світових бізнес-мислителів, а також у топ 25 бізнес-консультантів. Адріан Сливоцький є автором багатьох новаторських книг-бестселерів, таких як «Зона прибутку» (The Profit Zone), про які журнал Business Week зауважив, що «рідко-коли – якщо взагалі коли-небудь – експерти настільки майстерно аналізували стратегії керівників, що вдавалося створити уроки, на яких може навчатися будь хто». Він опублікував багато праць, в т.ч. статті у газеті Wall Street Journal і журналі Harvard Business Review, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічному форумі у м. Давосі, на конференції керівництва Microsoft, на форумі керівників журналу Forbes і конференції керівництва журналу Fortune.
Минулого року Адріан Сливоцький видав свій черговий бестселлер «Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It». Українською мовою книгу видала Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) під заголовком «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців».