Раді повідомити, що минулого тижня LvBS спільно з Центром лідерства УКУ успішно завершили унікальну серію кейс-квестів «Бізнес крізь кризу», яка була розроблена для допомоги українському бізнесу у всесвітній час турбулентності.
За ці нелегкі, але дуже цінні 6 тижнів ми встигли:
- допомогти 135 підприємцям з різних куточків України та сфер діяльності швидко та гнучко реагувати на кризу;
- підтримати гривнею українських лікарів (25% від продажів передано на потреби медзакладів Львова);
- згенерувати з учасниками десятки ідей для пом’якшення наслідків кризи для бізнесу;
- глибше усвідомити цінність формату й ефективність напрацьованих висновків;
- розпочати роботу над другою серією кейс-квестів, яка побачить світ вже на початку осені.
Ділимось враженнями учасників кейс-квестів:
«Формат кейс-квестів цікавий, особливо цінна включеність учасників, бачу велику відмінність від вебінарів, зокрема, в цьому. Участь цінна тому, що можна обговорити практики з людьми, які не залучені в твій бізнес і можуть дати зворотній зв’язок неупереджено», – герой кейсу Валерій Шипунов, партнер та СТО у Innocode.
«Дуже подобається такий формат, він має зміст. Це водночас можливість для учасників навчитися чогось нового, потренувати «м’яз генерування ідей», але також і зрозуміти, які взагалі справи в українській економіці та бізнесі. Також участь у кейс-квестах дає можливість компаніям/організаціям покращити становище свого бізнесу», – учасник кейс-квестів Андрій Московчук, компанія Euristiq.
«Методологія кейс-квестів насправді вчить людей найголовнішого: швидко ухвалювати рішення, генерувати ідеї в команді, комунікувати на високому рівні і доносити свою думку навіть у стресових умовах. Разом із тим, ми говорили про маркетинг, фінанси, управління командою та лідерство, тож сміливо можна казати, що ми глибше розглядали теорію і дивились як вона працює у кризу», – Андрій Рождественський, виконавчий директор Центру лідерства УКУ, автор та модератор антикризової серії кейс-квестів.
Формат кейс-квестів складався з таких етапів:
- Інтерв’ю з героєм кейсу. Робоча група, на чолі з викладачем LvBS, проводила глибинне інтерв’ю з управлінцем, який зіткнувся зі складною управлінською ситуацією (пов’язаною з введенням карантину). За необхідності, додаткові інтерв’ю провели також із деякими працівниками компанії, іншими стейкхолдерами.
- Формування міні-кейсу. Визначалися навчальні цілі міні-кейсу, теорія, яку викладач планує розкрити на основі даного міні-кейсу. На основі інтерв’ю формується текст міні-кейсу (до 3 сторінок).
- Вебінар “Кейс-квест”. Напередодні навчання учасники отримали текст кейс-квесту для ознайомлення. Звісно, саме навчання відбувалося в онлайн-форматі, тривалістю 2 години. У вебінарі завжди брали участь:
– викладач (або двоє), який модерував подію, викладав теорію та відповідав на питання учасників;
– протагоніст (герой) кейсу, який відповідав на додаткові питання учасників, давав фідбек щодо напрацювань робочих груп;
– модератори робочих груп (з команди LvBS), які допомагали учасникам організувати свою роботу в онлайн-форматі та відповісти на питання кейсу - Матеріали після кейс-квесту. Наступного дня після кейс-квесту учасники отримували презентацію викладача з теоретичним матеріалом та короткі підсумки напрацювань робочих груп.