Бути в тренді — бути у грі: TikTok як поле для маркетингових інновацій

18 Гру 2024

Як змінився алгоритм TikTok? Чому довгі відео тепер мають більше шансів на популярність? Як брендам створювати унікальний та корисний контент у конкурентних нішах? Про це на відкритій події UA Marketing Club розповідали випускниці MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ та засновниці TikTok-агенції Marketing Heeks Юстина Мостова та Маруся Деркач.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг"Ділимося з вами головними інсайтами з події, які точно допоможуть вам розвинути бренд завдяки комунікації в TikTok

– В серпні минулого року змінився алгоритм, і короткі 15-секундні відео, які колись були дуже популярні, вже не дають бажаних охоплень в TikTok, платформа просуває їх гірше, бо орієнтується на загальну кількість годин, яку користувачі провели на конкретному ролику. Зараз гарно просуваються саме довгі відео, але тут є складність, адже вони потребують значно більшої динаміки та аудиторія до них не звикла. Проте важливо не лише створити довгий ролик, але й зробити так, щоб аудиторія дійсно додивилася його до кінця, тому не варто заповнювати хронометраж відео “водою”.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" – В TikTok відео збирає високі показники з двох причин: або це довге відео, яке дивляться до кінця, або це відео, з яким багато взаємодіють, коментують та поширюють. Крім того TikTok випустив серію заборонених слів і фраз, які зараз не можна вживати, якщо ви прагнете збільшити популярність своїх відео: це прямі фрази, “підписуйся”, зберігай, “коментуй” та схожі. TikTok зараз слідкує над тим, наскільки прямо ми маніпулюємо аудиторією.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс"– В TikTok-ці абсолютно всі ніші вже присутні, проте є більш конкурентні та менш конкурентні. Головне завдання в кожній ніші – це диференціюватись. Чим більше брендів в одній ніші знімають те саме та повторюють контент один одного, тим більше аудиторія це сприймає як один бренд.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс"Хочете бути на крок попереду у світі маркетингу? UA Marketing Club — це простір для тих, хто прагне нових знань, практичних інсайтів та актуальних трендів від професіоналів ринку. Підписуйтеся на клуб, щоб отримати доступ до закритої професійної спільноти і знайти коло однодумців, нові ідеї та перспективи для кар’єрного зростання. Переходьте за посиланням.