Як змінився алгоритм TikTok? Чому довгі відео тепер мають більше шансів на популярність? Як брендам створювати унікальний та корисний контент у конкурентних нішах? Про це на відкритій події UA Marketing Club розповідали випускниці MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ та засновниці TikTok-агенції Marketing Heeks Юстина Мостова та Маруся Деркач.
Ділимося з вами головними інсайтами з події, які точно допоможуть вам розвинути бренд завдяки комунікації в TikTok
– В серпні минулого року змінився алгоритм, і короткі 15-секундні відео, які колись були дуже популярні, вже не дають бажаних охоплень в TikTok, платформа просуває їх гірше, бо орієнтується на загальну кількість годин, яку користувачі провели на конкретному ролику. Зараз гарно просуваються саме довгі відео, але тут є складність, адже вони потребують значно більшої динаміки та аудиторія до них не звикла. Проте важливо не лише створити довгий ролик, але й зробити так, щоб аудиторія дійсно додивилася його до кінця, тому не варто заповнювати хронометраж відео “водою”.
– В TikTok відео збирає високі показники з двох причин: або це довге відео, яке дивляться до кінця, або це відео, з яким багато взаємодіють, коментують та поширюють. Крім того TikTok випустив серію заборонених слів і фраз, які зараз не можна вживати, якщо ви прагнете збільшити популярність своїх відео: це прямі фрази, “підписуйся”, зберігай, “коментуй” та схожі. TikTok зараз слідкує над тим, наскільки прямо ми маніпулюємо аудиторією.
– В TikTok-ці абсолютно всі ніші вже присутні, проте є більш конкурентні та менш конкурентні. Головне завдання в кожній ніші – це диференціюватись. Чим більше брендів в одній ніші знімають те саме та повторюють контент один одного, тим більше аудиторія це сприймає як один бренд.
Хочете бути на крок попереду у світі маркетингу? UA Marketing Club — це простір для тих, хто прагне нових знань, практичних інсайтів та актуальних трендів від професіоналів ринку. Підписуйтеся на клуб, щоб отримати доступ до закритої професійної спільноти і знайти коло однодумців, нові ідеї та перспективи для кар’єрного зростання. Переходьте за посиланням.