Раді повідомити, що магістерська програма MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) була акредитована рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Акредитація надана на 5 років!
MSc in Marketing Management – це сучасна європейська магістерська програма з маркетингового менеджменту, що об’єднує найкращі практики світової бізнес-освіти та досвід українських та міжнародних компаній. Для молодих людей, які хочуть побудувати кар’єру у сфері маркетингу та реалізовувати неординарні проекти.
Акредитація освітньої програми – це передусім оцінювання якості освітньої програми та освітньої діяльності закладу вищої освіти за цією програмою на предмет відповідності стандарту вищої освіти, спроможності виконання вимог стандарту, а також досягнення заявлених у програмі результатів навчання відповідно до критеріїв оцінювання якості освітньої програми. Також метою акредитації є сприяння інтеграції українських закладів вищої освіти до Європейського простору вищої освіти. Більше про акредитацію освітніх програм можете дізнатися тут.
5-та професійна магістерська програма – MSc in Marketing Management була відкрита у LvBS у 2019 році. Перший набір відбувся у жовтні 2019 року. Перша група цього року вже за тиждень захищатиме свої магістерські роботи. Отримані дипломи можна буде апостилювати та перезарахувати кредити, якщо випускники плануватимуть продовжити навчання за кордjном.
Над розробкою програми працювали кращі маркетологи-практики України та Європи, які увійшли до академічної ради MSc in Marketing Management:
- Ніна Міщенко, Strategic Communications and Ecosystem Development Director у SAGA Development. Працювала журналістом та випусковим редактором на телебаченні, а також у бізнес-виданнях. У минулому – заступник шеф-редактора Forbes та головний редактор порталу Української асоціації рітейлерів.
- Ігор Дідок, маркетинг-директор компанії «Подорожник», до цього – «Модерн-Експо». Має 17-річний досвід керування маркетингом в роздрібних мережах, компаніях громадського харчування, а також у фінансовій сфері. Керував департаментами маркетингу таких компаній: «Спортмайстер», «Пузата хата», СК «Княжа».
- Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії «Кормотех», випускник програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ. Має досвід роботи в маркетингу понад 14 років.
- Володимир Мельник, науково- педагогічний працівник УКУ, доцент кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration at Carlos III University of Madrid. PhD in Marketing and Consumer Behavior from Wageningen University (Нідерланди). Має широкий навчальний портфель на бакалаврському та магістерському рівнях (поведінка споживача, маркетинг, розвиток нових продуктів, курси навичок стратегічного маркетингу та міжнародного бізнес-маркетингу).
- Софія Опацька, Декан-засновник та Голова Наглядової Ради Львівської бізнес-школи, проректор з науково-педагогічної роботи Українського католицького університету.