У грудні цього року проведено Академічну раду магістерської програми «Менеджмент маркетингової діяльності» – на майбутніх учасників чекають зміни у програмі, збільшення міжнародної складової викладачів та суспільно-орієнтоване навчання. Також обрано двох нових членів Академічної ради програми, серед яких є випускник MSc in Marketing Management, а також експерт у маркетингу із 13-річним досвіду в створенні та реалізації бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Розповідаємо про новини далі!
В рамках зустрічі Академічної ради було обговорене питання оновлення навчальної програми, ініційоване директором магістерської програми Ігорем Блистівим.
«Оновлена програма MSc in Marketing Management має на меті дати учасникам глибше розуміння маркетингу як системи, уявлення про існуючі маркетингові інструменти та вміння їх використовувати. В серці програми буде питання цінності для клієнта від моменту створення до моменту управління цінністю для клієнта впродовж життя компанії. Також в оновленій програмі буде активне залучення іноземних викладачів та українських практиків до викладання. Оновлена програма матиме більшу кількість модулів, які викладатимуться англійською мовою», – поділився Ігор Блистів, академічний директор програми MSc in Marketing Management.
У межах проведення Академічної ради магістерської програми «Менеджмент маркетингової діяльності» Бізнес-школи УКУ були також представлені нові члени Академічної ради програми, а саме Михайло Траверсе та Юрій Обач.
- Михайло Траверсе – керівний партнер маркетингового агентства Reiseplan [isdgroup], експерт у маркетингу із 13-річним досвіду в створенні та реалізації бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів.
- Юрій Обач – випускник магістерської програми «Менеджмент маркетингової діяльності» Бізнес-школи УКУ, займається продуктовим маркетингом в IT компанії Genesis.
В той же час активними учасниками Академічної Ради, що сприяють формуванню траєкторії її розвитку, як і раніше є Софія Опацька, Ігор Дідок, Володимир Мельник, Ніна Міщенко та Ігор Блистів. Академічна рада допомагає стратегічному розвитку магістерської програми, аби забезпечити її відповідність потребам ринку, викликам часу, глобальним трендам у бізнесі та освіті.
Софія Опацька – декан-засновниця Бізнес-школи УКУ, проректорка зі стратегічного розвитку Українського католицького університету, зазначила про необхідність збільшення міжнародної складової викладачів для нового досвіду учасників навчання. «Ми як університет звертаємо увагу на суспільно-орієнтоване навчання та проєкти (experiential learning) – коли користь є не лише для бізнес-проєктів, а й для громадського сектору. Для нас важливо, аби учасники Бізнес-школи УКУ ставали не тільки кращими професіоналами, але й кращими людьми», – зазначила Софія.
Під час обговорення також важливу увагу було зосереджено на результатах навчання учасників. Член Академічної ради програми, Михайло Траверсе, зазначив, що цінністю програми також є те, що учасники завершать її зі зміненим світоглядом і підходом, а також із мисленням про маркетинг як дисципліною створення споживацької цінності в компанії
«Випускники програми MSc in Marketing Management також мають вміти керувати продуктом, брендом, комунікацією, фінансами. Вміння вдало керувати продуктом чи послугою і використовувати для цього правильні інструменти має бути присутнє незалежно від обставин – чи це час повномасштабної війни в Україні, чи час відбудови України після перемоги. Наше завдання – дати розуміння як цими інструментами управляти», – продовжив Михайло.
Юрій Обач, новий член Академічної ради є водночас випускником програми «Менеджмент маркетингової діяльності». Юрій поділився, що має велику честь представляти свої міркування щодо зміни наповнення програми, а й також представляти думки колег із групи у навчанні.
«Більше діджиталу та аналітики – це суттєва відмінність від програми, яку я завершував. Це той фактор, якого нам насправді не вистачало. Нещодавно я спілкувався із випускниками і збирав відгуки для того, аби доповнити програму актуальними у роботі кожного з нас навичками: в оновленій програмі необхідно врахувати більше фінансових тематик», – зазначив Юрій.
Слідкуйте за змінами на сайті магістерської програми «Менеджмент маркетингової діяльності» та мережами Бізнес-школи УКУ. Дізнайтесь першими про свіжі зміни MSc in Marketing Management вже у 2023 році!