У жовтні-січні відбулися перші Дорадчі ради від випускників Бізнес-школи УКУ для малого та мікро-бізнесів України. Ділимося з вами запитами та відгуками експертів і підприємців, які скористалися можливістю дорадництва.
Що таке Дорадчі ради від випускників Бізнес-школи УКУ?
Дорадчі ради – проєкт, ініційований Радою Асоціації випускників Бізнес-школи УКУ, з експертами-випускниками з різних сфер та індустрій, який має на меті підтримати адаптацію до нових умов та потенційно трансформацію бізнесу, щоб дати можливість масштабуватися чи відновитися малому та середньому бізнесу в Україні.
Про експертів Дорадчих рад розповідаємо тут.
Про перші Дорадчі ради та кейси, які розглядали
Immortal Платформа-стартап для збереження памʼяті загиблих. Кожен може створити профіль та зберігати там фото, відео, опис загиблих. Також є можливість замовити qr-код на могилу.
Виклики: як вийти на ринок, як донести цінність людям і як просувати продукт.
Інсайти команди проєкту:
- Розробити підказки та темплейти для користувачів, щоб допомогти їм зорієнтуватися на сайті та створити цілісні, емоційно насичені історії.
- Провести глибинні інтерв’ю.
- Забезпечити інтерактивність платформи.
COSMOS in Архітектурна компанія
Виклики: бути привабливими для талантів, вміти розвивати та утримувати таланти в період невизначеності та відтоку кадрів за кордон.
Ціль: розробити стратегію створення найкреативнішої та найінновативнішої команди в Україні у сфері дизайну.
Інсайти засновників:
- У сфері HR – це робота з OKR – для компанії потрібно не лише формувати KPI, але і OKR. Досягнення таких цілей потрібно розподілити по кварталах та обговорювати з командою на щомісячних зустрічах.
- Створення Community клієнтів – це цінність для клієнтів, які фактично не можна повторити.
- Інвестиція у персональний бренд необхідна.
Ayma Tech IТ компанія, створена 3 роки тому, а цього року пройшла суттєву трансформацію, змінивши напрямок діяльності.
Виклики: валідація обраної стратегії, налагодження процесів, ціноутворення та фінансове планування, стратегія продажів та утримання клієнта, вихід на іноземні ринки.
Інсайти команди:
- Відображення конкретних кейсів на публіку – показати потенційному клієнту, як ми вирішуємо проблеми інших клієнтів.
- Нова маркетингова стратегія, побудова більш чіткого шляху комунікації кінцевому клієнту.
- Усвідомлення, що не всі бізнеси розуміють, що ми робимо, вони просто хочуть щось автоматизувати через чат-боти.
Lady Di atelier Інклюзивне ательє, яке створює унікальні аксесуари на основі картин, авторами яких є люди з інвалідністю. Бренд реалізує хустинки із принтів картин, які малюють люди з інвалідністю. Щомісяця кожен автор отримує роялті як гонорар за свій принт. Таким чином говоримо про інклюзію через моду.
З початком війни у компанії відбувся приріст, оскільки зросла увага до всього українського та інклюзивного. Бренд Lady Di atelier здійснює свої продажі онлайн (соцмережі та сайт), офлайн (шоурум у Львові), через магазини-партнери по Україні та за кордоном.
Виклики: розуміння своєї цільової аудиторії, оскільки не кожен новий продукт знаходить відгук в аудиторії. Також час від часу просідають продажі онлайн чи офлайн, є потреба зрозуміти, як це стабілізувати.
Інсайти засновників: Фокусуватись на історії автора
Відгуки експертів після проведення Дорадчих рад
Що сподобалось у проведенні Дорадчої ради?
Розуміння запиту з боку бренду та активна участь в роботі над кейсом. Тепла атмосфера і якісна комунікація. Слушні коментарі й залученість експертів. Те, як експерти доповнювали один одного, ділячись своїми думками та досвідом, тим самим створюючи цінність для бізнесу. Також сподобалася структура та модерація зустрічі. Відкритість і готовність ділитись знанням.
Що можна покращити?
Додати практичні «домашні завдання» для наступних рад, щоб можна було простежити поступ та зворотній зв’язок, фасилітацію дзвінка, щоб встигати в таймінг. Можна зробити навчання з цього приводу чи спільно розробити методологію/фреймворк.
Чого не вистачило, або ж навпаки було забагато?
Для першого разу все гаразд. Можливо, забагато експертів, достатньо було б трьох (замість шести-семи).
Що найцінніше взяли для себе з дорадництва як експерт?
Досвід інших експертів і погляд з різних кутів на проблему, а також натхнення та відчуття, що можна дати щось корисне і цінне іншим.
Ви ще можете подати заявку на Дорадчу раду, адже до кінця березня маємо кілька вільних місць. Усі деталі та реєстрація тут.