Програма складається з чотирьох модулів та одного тематичного вебінару. Тривалість кожного модуля 3 дні.
Модуль 1. Стратегічний маркетинг.
- Клієнт та його роль в житті компанії. Принципи купівельних рішень споживача.
- Роботи, на які люди наймають продукти. Ціннісна пропозиція для клієнта.
- Маркетинг як система. Як створити бренд за 3 кроки: стратегічний погляд.
Модуль 2. Бренди, комунікація, PR.
- Дослідження, бренди, позиціонування, сегментування. Оцінка ринку.
- Маркетингові комунікації. Як формувати комунікаційну стратегію? Як через комунікації донести цінність для клієнта? Робота з агенціями. Канали комунікації.
- Управління репутацією, соціальні проєкти, персональний бренд.
Вебінар «Особливості продажу. Взаємодія маркетингу і продаж» від Вадима Марценка.
Модуль 3. Цифровий маркетинг.
- Digital marketing – ключові тренди, KPIs. Digital mix: ключові інструменти інтернет-маркетингу.
- SMM: контент-стратегія, можливості таргетованої реклами, ключові метрики для соцмереж, інтеграція SMM у бізнес-процеси.
- YouTube та LinkedIn для бізнесу: що працює зараз?
- ТікТок основні правила роботи з мережею.
Вебінар «Маркетинг майбутнього. Тренди в маркетингу. Маркетинг в часі війни» від Андрія Длігача.
Модуль 4. Маркетинг план, фінанси, продажі, фінальні проєкти.
- Фінанси для маркетологів.
- Маркетинг план, маркетинг бюджет, маркетингові метрики.
- Консультації по фінальних проєктах.
- Захист проєктів.
*У даті проведення та структурі програми можливі незначні зміни.
Після захисту фінального проєкту, над яким учасники працюватимуть протягом усієї програми, учасники отримають сертифікат Бізнес-школи УКУ.