Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

Маркетинг для бізнесу

Початок програми

14 Травня, 2025

Тривалість

4 модулі по 3 дні + 2 онлайн-лекції

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Ціна

61 000 грн (без ПДВ)

Рання реєстрація (при оплаті до 14.04.25 включно)

58 000 грн (без ПДВ)

Про програму
Криза змінила потреби клієнтів сьогодні, однак маркетингова підтримка виходу на ринок розробленого продукту чи сервісу залишається невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Маркетинг дозволяє зрозуміти клієнта й адаптувати продукт відповідно до його поточних потреб. Створена провідними практиками навчальна програма «Маркетинг для бізнесу» надасть вам системне розуміння цілей маркетингу, допоможе краще пізнати вашого клієнта й зрозуміти, яким чином адаптувати продукт до нових викликів.
pageid = 9705
Навчальна програма

Програма складається з чотирьох модулів та одного тематичного вебінару. Тривалість кожного модуля 3 дні.

Модуль 1. Стратегічний маркетинг. 

  • Клієнт та його роль в житті компанії. Принципи купівельних рішень споживача.
  • Роботи, на які люди наймають продукти. Ціннісна пропозиція для клієнта.
  • Маркетинг як система. Як створити бренд за 3 кроки: стратегічний погляд.

Модуль 2. Бренди, комунікація, PR. 

  • Дослідження, бренди, позиціонування, сегментування. Оцінка ринку.
  • Маркетингові комунікації. Як формувати комунікаційну стратегію? Як через комунікації донести цінність для клієнта? Робота з агенціями. Канали комунікації.
  • Управління репутацією, соціальні проєкти, персональний бренд.

Вебінар «Особливості продажу. Взаємодія маркетингу і продаж» від Вадима Марценка. 

Модуль 3. Цифровий маркетинг. 

  • Digital marketing – ключові тренди, KPIs. Digital mix: ключові інструменти інтернет-маркетингу.
  • SMM: контент-стратегія, можливості таргетованої реклами, ключові метрики для соцмереж, інтеграція SMM у бізнес-процеси.
  • YouTube та LinkedIn для бізнесу: що працює зараз?
  • ТікТок основні правила роботи з мережею.

Вебінар «Маркетинг майбутнього. Тренди в маркетингу. Маркетинг в часі війни» від Андрія Длігача. 

Модуль 4. Маркетинг план, фінанси, продажі, фінальні проєкти. 

  • Фінанси для маркетологів.
  • Маркетинг план, маркетинг бюджет, маркетингові метрики.
  • Консультації по фінальних проєктах.
  • Захист проєктів.

*У даті проведення та структурі програми можливі незначні зміни.

Після захисту фінального проєкту, над яким учасники працюватимуть протягом усієї програми, учасники отримають сертифікат Бізнес-школи УКУ.

Цінність програми

У межах програми ви:

  • створите нову або вдосконалите вже існуючу маркетингову стратегію вашої компанії;
  • отримаєте комплексне розуміння потреб та запитів вашого клієнта;
  • навчитесь ефективно використовувати аналітику для досягнення маркетингових цілей;
  • працюватимете над комплексною розробкою бренду. Переглянете ваше позиціонування на ринку, проаналізуєте інтереси клієнтів та сильні сторони конкурентів за допомогою інструментів цифрового маркетингу;
  • зможете спілкуватися з фінансовим директором та власником компанії однією мовою, переглянете ціноутворення;
  • навчитесь ефективно співпрацювати з відділом продажу;
  • зможете правильно просувати свій продукт, зокрема за допомогою digital-інструментів.

Під час програми ви будете навчатися на практичних прикладах, матимете надихаючі зустрічі, виконуватимете домашні завдання й отримуватимете індивідуальні фідбеки від викладачів.

«Маркетинг для бізнесу» становить значну цінність для компанії, яку ви представляєте, оскільки під час програми у вас буде змога попрацювати як над особистим, так і над корпоративним проектом, удосконалюючи його в процесі навчання.

На останньому модулі відбудеться презентація розроблених учасниками проектів, в рамках якої ви зможете отримати зворотній зв’язок від експертів, що в результаті допоможе викристалізувати вашу ідею та реалізувати чітко продуманий проект в компанії.

Для кого

Програма буде корисною маркетологам, бренд-менеджерам, маркетинг-директорам, власникам малого бізнесу, які прагнуть освоїти ключові складові сучасного маркетингу, розвивати свою компанію та створювати сильні бренди, а також всім, хто цікавиться системним підходом у реалізації маркетингової стратегій компанії.

Викладачі
Відгуки
Відео
Контактна особа
Олена Пешко
Менеджерка програм управлінського розвитку