Навчальна програма складається з 2-х частин.
Протягом першого дня розберемо:
- Інструменти та методики, які допоможуть у створенні ефективної дорожньої карти для виходу на нові ринки.
- Побудова дорожньої карти для вашого бізнесу.
- Оцінка готовності виходу за кордон. Як і що аналізувати?
- Підвищення готовності бізнесу для підкорення нових ринків.
- Критерії вибору фокусних ринків. Введення в методологію та пріоритезація. Робота над кейсами в командах.
- Презентація та захист результатів роботи команд.
Домашня робота з визначення критеріїв для власного бізнесу. Підтримка в закритому телеграм-чаті від викладача.
Під час другого дня розглянемо:
- Основні джерела інформації та методи пошуку даних відповідно до обраних критеріїв для аналізу.
- Як ефективно працювати з ключовими статистичними джерелами для отримання необхідних даних?
- Практичні завдання на реальних кейсах. Дослідження та аналіз отриманих даних.
- Основні аспекти пріоритезації країн для виходу на нові ринки.
- Вибір 10 найкращих країн для подальшої пріоритезації.
Домашня робота з визначення фокусних країн для власного бізнесу. Підтримка в закритому телеграм-чаті від викладача.