Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

Міжнародні продажі: Шлях до нових ринків

Початок

Весна 2025

Тривалість

2 дні

Мова викладання

Українська

Місто

Львів

Про програму
Ми живемо в епоху глобалізації, де міжнародні продажі виявляються вирішальними для стабільного росту та конкурентоспроможності вашого бізнесу. Програма «Міжнародні продажі: Шлях до нових ринків»  від Бізнес-школи УКУ для тих, хто прагне розширити власні продажі за межі України.  Ми запрошуємо вас у подорож-навчання через дію, де ви пройдете шлях від розуміння власної готовності до визначення привабливих фокусних ринків для вашого бізнесу за кордоном. 
pageid = 26008
Цінність програми

Після завершення програми учасники:

  • отримають знання та базові навички міжнародних переговорів через симуляції продажу потенційним клієнтам на основі гарвардської методології переговорів за інтересами;
  • дізнаються, як зрозуміти, що хоче клієнт та як він приймає рішення про нового постачальника;
  • ознайомляться з методологією системних продажів для довгих циклів закордонних угод;
  • навчаться формувати профіль ідеального клієнта за кордоном;
  • навчаться обирати фокусні ринки з найбільшим потенціалом для продажів;
  • дізнаються, де та як ефективно шукати необхідні дані для обрання фокусних ринків;
  • навчаться створювати дорожню карту виходу на нові ринки.

Програма розроблена на базі підходу навчання через дію. Передбачається активна практична робота з бізнес-кейсами та проєкціями на власний бізнес.

Протягом двох днів на вас чекає:

  • багато рефлексій та обміну досвідом між учасниками.
  • Домашня робота з підтримкою викладача в закритому чаті.
Структура програми

Програма складається з двох днів та передбачає два домашні завдання.
День 1.

  • Систематизація виходу на міжнародні ринки.
  • Створення ефективної покрокової дорожньої карти.
  • Підвищення готовності бізнесу для підкорення нових ринків.
  • Пошук потенційних партнерів за кордоном.
  • Вибір фокусних ринків з найбільшим потенціалом для продажу.
  • Основні джерела інформації та методи пошуку даних для обрання ринків з максимальним потенціалом для продажу.

День 2.

  • Вибір клієнта та підготовка до продажів.
  • Визначення потенційних клієнтів на обраних закордонних ринках.
  • Створення профілю ідеального клієнта.
  • Визначення шляху прийняття рішення клієнтом та його мотивації.
  • Довготривалі цикли продажу за кордоном та їхня систематизація.
  • Переговори та розуміння потреб клієнта за кордоном.
  • Методологія переговорів за інтересами.
  • Інструменти підготовки до переговорів для максимізації успіху.
  • Симуляційний тренажер з переговорів з потенційним клієнтом за кордоном.
Для кого

Сертифікаційна програма розроблена для:

  • власників малого та середнього бізнесу;
  • директорів, ключових людей, які приймають рішення в компаніях.
Викладачі
Відео
Контактна особа
Ірина Паслась
Менеджерка напрямку управлінських програм