Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

Міжнародні продажі: Шлях до нових ринків

Початок

Весна 2024

Тривалість

2 дні

Мова викладання

Українська

Місто

Львів

Про програму
Ми живемо в епоху глобалізації, де міжнародні продажі виявляються вирішальними для стабільного росту та конкурентоспроможності вашого бізнесу. Програма «Міжнародні продажі: Шлях до нових ринків»  від Бізнес-школи УКУ для тих, хто прагне розширити власні продажі за межі України.  Ми запрошуємо вас у подорож-навчання через дію, де ви пройдете шлях від розуміння власної готовності до визначення привабливих фокусних ринків для вашого бізнесу за кордоном. 
pageid = 26008
Цінність програми

Після завершення програми учасники:

  • отримають знання про різні інструменти та методики, які допоможуть їм розробити дорожню карту для системних продажів за кордоном;
  • навчаться створювати дорожню карту виходу на нові ринки;
  • дізнаються, як проводити аналіз та оцінку своєї готовності до виходу на нові ринки;
  • отримають рекомендації та стратегії для підвищення готовності свого бізнесу до успішного входу на міжнародні ринки;
  • ознайомляться з методологією та процесом пріоритезації ринків і навчаться обирати найбільш привабливі ринки для свого бізнесу;
  • навчаться ефективно шукати необхідні дані відповідно до обраних критеріїв для аналізу.
Структура програми

Навчальна програма складається з 2-х частин.

Протягом першого дня розберемо:

  • Інструменти та методики, які допоможуть у створенні ефективної дорожньої карти для виходу на нові ринки.
  • Побудова дорожньої карти для вашого бізнесу.
  • Оцінка готовності виходу за кордон. Як і що аналізувати? 
  • Підвищення готовності бізнесу для підкорення нових ринків.
  • Критерії вибору фокусних ринків. Введення в методологію та пріоритезація. Робота над кейсами в командах.
  • Презентація та захист результатів роботи команд.

Домашня робота з визначення критеріїв для власного бізнесу. Підтримка в закритому телеграм-чаті від викладача. 

Під час другого дня розглянемо:

  • Основні джерела інформації та методи пошуку даних відповідно до обраних критеріїв для аналізу.
  • Як ефективно працювати з ключовими статистичними джерелами для отримання необхідних даних?
  • Практичні завдання на реальних кейсах. Дослідження та аналіз отриманих даних.
  • Основні аспекти пріоритезації країн для виходу на нові ринки.
  • Вибір 10 найкращих країн для подальшої пріоритезації.

Домашня робота з визначення фокусних країн для власного бізнесу. Підтримка в закритому телеграм-чаті від викладача. 

Для кого

Сертифікаційна програма розроблена для:

  • власників малого та середнього бізнесу;
  • директорів, ключових людей, які приймають рішення в компаніях.
Викладачі
Відео
Контактна особа
Ірина Паслась
Менеджерка напрямку управлінських програм